Bancuri

1 )- Luna asta n-am vazut nici un ban de la tine! ii zise Leana sotului sau Costel. - Lasa Leano, raspunse el, ca ma revansez eu...Uite, promit ca luna viitoare o sa-ti dau dublu!

2 ) Ploaie de stele. Soacra şi ginerele îşi pun câte o dorinţă. Ginerele a fost mai rapid, soacra n-a mai apucat.

3 ) Un arab intra intr-un bar din America . Se duce la barman si spune: - Ahrem bahra mahji Coca Cola ! La care barmanul foarte nelamurit: - Un pahar mare si rece cu ce???

4 ) O blondina in avion se adreseaza stewardesei:
-Va rog sa-i spuneti pilotului sa nu depaseasca viteza sunetului. Eu si prietenul meu dorim sa facem conversatie.

5 ) -Ce-i cu dumneata? Esti orb? ,il intreaba pe şofer pietonul care tocmai a fost lovit cu maşina.
- Cum adica orb? Nu vezi ca te-am nimerit?

6 ) Intra o blonda cu masina in copac. Se da repede jos si se uita la masina facuta arc.
Din intamplare trece o alta blonda pe acolo.
-Ce ai patit fata?
-Accident si nu stiu cum sa repar masina.
-Auzi...am auzit ca daca sufli in teava de esapament si umfla masina la loc si se indreapta.
Sufla asta de zor.
-Nu merge!!!
-Pai tu proasto...cum sa mearga daca ai geamurile deschise!!!


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.