Bancurile saptamanii

Pentru ca ieri nu am mai apucat sa scriu si postarea cu bancurile saptamani - luni e ziua bancurilor am sa o scriu rapid in aceasta dimineata . Azi sunt 3 ceasuri rele asa ca trebuie sa trecem peste ele cu zambetul de buze .

Bula, cate porunci exista? intrebă profesorul.
- Zece, domnule profesor.
- Si ce se intampla, daca nu respecţi una dintre ele?
- Raman noua...


Doi amici mergeau pe o stradă. Unul dintre ei, intra într-o farmacie sa
cumpere medicamente.
Iese afara și arunca medicamentele la gunoi.
Celalalt îl întreabă consternat:
- De ce ai aruncat medicamentele ?
- Am fost la doctor, la un consult. Mi-a dat o rețetă de medicamente.
L-am plătit ca trebuie sa trăiască si el. Am intrat la farmacie, am
platit medicamentele ca trebuie sa trăiască și farmacistul....
- Si atunci.... de ce le-ai aruncat ?
- Pai... trebuie sa trăiesc și eu ...


- A fost îngrozitor mamă, se plânge Mihaela. A trebuit să-mi schimb de
patru ori locul la cinematograf.
- S-a legat vreun bărbat de tine?
- Până la urmă, da…


O alegere înţeleaptă
Un beţiv merge la consult la un doctor oftalmolog.
- Domnule doctor, beau ce beau şi, după o sticlă de whisky, încep să
văd şoricei. Ce trebuie să fac?!
- Să laşi băutura!
- Şi totuşi nu ar fi o soluţie mai bună să cumpăr o pisică?



El şi ea, acasă:
- Draga mea, în 3 ore trebuie să ieşim.
- Dar, dragul meu, abia mi-am spălat părul, nu se va usca până atunci!
- Draga mea, pentru cazuri din astea, exista uscător. In cazuri
excepţionale, fier de călcat, iar în cazuri extreme foarfeca. Deci
alege !


Dintr-un articol de ziar: ''Aseara pe autostrada soferul Ionescu Ion, de
meserie politist, s-a uitat cu o bricheta aprinsa in rezervorul
masinii, ca
sa vada daca mai are benzina. Mai avea!''


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.