Bancurile saptamanii

Un vultur sta de cateva ore degeaba pe o craca.
Un iepure mic vine si il intreaba:
- Pot sa stau si eu ca tine, fara sa fac nimic?
- Da, ii raspunde vulturul, de ce nu!
- Asa ca iepurele se aseza si el sa se odihneasca.
Dintr-o data apare o vulpe si-l inhata.
Morala: Ca sa stai si sa nu faci nimic trebuie sa stai foarte, foarte sus!



Un motiv sa nu te 'joci' cu copiii !

1. O fetita discuta cu invatatoarea despre balene.
Aceasta le explicase copiilor ca este fizic imposibil pentru o balena sa inghita un om, deoarece, desi este un mamifer foarte mare, are un gat mic.
Fetita sustinea ca Iona a fost inghitit de o balena.
Nervoasa, invatatoarea a reluat explicatia... este FIZIC IMPOSIBIL!
Micuta a spus:
- Cand o sa ajung in rai, o sa-l intreb pe Iona.
- Si daca Iona s-a dus in iad?
Raspunsul a venit prompt:
- Atunci o sa-l intrebati dumneavoastra.



Gheorghe se lauda altui cioban:
- Aici am facut-o cu prima.
Ion:
- Sii??
- Acolo statea mama ei...
- Si ce zicea mama ei??!
- Beeeee...



Doi prieteni mergeau pe drum. Unul dintre ei era balbait.
- Gh-ghe-gheorghe uite un ca-ca un ca-lut!
- Unde mai Ioane?
- No, a trecut.
- Gh-ghe-gheorghe uite un ca-c un calaret!
- Unde mai Ioane?
- No, a trecut.
- Gh-Gheo-Gheorghe uite un ca-ca...
- Da mai Ioane, l-am vazut.
- Si atunci de ce ai calcat in el?



O bruneta conduce cu viteza. O opreste politistul si zice:
Dați-mi permisul.
Bruneta: Nu-l am.
Politistul: Un act sau ceva cu poza dv.
Bruneta caută in geant si găsește o oglinda. Se uita un pic la ea si după i-o da politistului.
Politistul: Daca știam ca sunteți polițist nu va mai opream....



- Costele, arati ca dracu'! imi zise un coleg de-al meu azi dimineata.
- Azi noapte a fost o nebunie curata... i-am raspuns.
- Cum, ce s-a intamplat?
- Eu, impreuna cu prietenul meu Gogu si colegul Mitica ne-am imbatat turta... Intr-un sfarsit ne-am trezit acasa la prietena lui Mitica si am facut-o in trei.
- Vrei sa spui... in patru, nu?
- Nu, ea a iesit afara.



Ion gonea cu viteza mare pe autostrada.
La un moment Maria aude la radio: un sofer circula pe contrasens cu viteza foarte mare si reprezinta un mare pericol ...
Maria pune mana pe telefon si il suna:
- ai grija la trafic ca o anuntat ca un nebun circula cu mare viteza pe contrasens
La care Ion:
- Numa unu... ia ui cum vin cu sutele si tot pe contrasens.


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.