Copilarie in alb si negru , adolescenta in culori

Am avut o copilarie extrem de frumoasa chiar daca a fost lipsita de gadgeturile de ultima generatie.
Am copilarit cu televizorul alb negru . Inca mai tine cat era de mare . Inca mai tin minte ca la un moment dat fiind destul de vechi ca sa vad ceva trebuia sa stau destul de aproape , mai excat stateam turceste pe jos in mijlocul sufrageriei .
 Ieseam afara si singul lucru care ma facea sa ma intorc erau desenele animate , chiar daca imaginile nu erau chiar atat de clare . Cei drept dupa terminarea desenelor ieseam din nou afara .
Daca parinti mei si-au permis sa cumpere televizor color mai devreme , bunica mea inca mai avea televizot alb-negru . Si cum vacantele de vara le petreceam mai mult acolo ... . Uneori parca tanjesc dupa acele imagini sterse si lipsite de culoare , desi suna straniu imi aduc aminte de copilarie .
Insa usor usor m-am obisnuit nu televizorul color . Cine isi mai aminteste de Sailor Moon ? Da stiu , am 26 de ani si inca sunt fan Sailor Moon .
Daca imi spuneai atunci ca voi putea sa urmaresc Sailo Moon pe calculator iti spuneam ca sunt vise . Daca imi spuneai ca o sa pot vorbi cu alte persoane prin intermediul televizorul iti ziceam ca esti nebun . Chiar si dupa ce a venit bumul cu calculatoare si internet , mi-ai fi spus ca pot conecta la internet si cu televizorul , la fel ti-as fi zis ca probabil in vreo 20-30 de ani ar fi posibil .
De la simple jocuri pe televizor gen Mario am evolut enorm , acum putem juca tennis , practic facem sport relaxand-ne . Nu suntem acasa cand ruleaza emisiunea sau serialul preferat nu-i nimic , televizoarele Smart din ziua de azi au grija de noi , pentru ca le inregistreaza pentru noi .
De la 2-3 programe TV am ajuns la atat de multe incat ne-ar fi greu sa le enumeram pe toate fara sa ratam vreunul .
Acum avem televizoare led , atat de subtiri si finute , incat daca le pui pe perete si intrebi pe un batran care nu a vazut sau nu a auzit de asa ceva ar zice probabil ca este un tablou. Inainte aveam televizoare pe lampi .
Mai mult decat televizoare led , avem televizoare 3 D.
Magazinul MarketOnline.ro este unul dintre magazinele online cu cele mai variate si convenabile oferte pentru televizoare de ultima generatie . Au o multime de oferte speciale in orice perioada . De cate ori am intrat pe site am gasit cate o promotie .Nu ma crezi . Vezi oferta pe MarketOnline si te vei convige singur.
Spre exemplu acest televizor este alegerea perfecta pentru mine , este potrivit bugetul meu de acum si la fel de potrivit si pentru sufrageria mea .Consider ca intr-o sufragerie de bloc un televizor de 81 este excat ceea ce ai nevoie .
Hmm...si cred ca tata ar fi in sfarsit incat ca poate vedea meciurile pe un ecran mai mare si cu o claritate buna . Nu de alta dar mi-e ca intr-o zi o sa-l vad si pe el stand turcesce in mijlocul sufrageriei ...



Aceasta postare participa la SuperBlog 2014




No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.