Daca as avea o tableta...

Daca as avea o tableta Devi B700 ( hmm...inceputul suna ca o poveste ) ,  as declar-o partenera mea in drum spre munca si de la munca . Merg foarte mult cu metroul , cam 12 statii in total si ca sa nu plictisesc , enervez sau sa adorm am nevoie de o ocupatie .
Mai mult ca sigur m-as ocupa de blog in timpul mersului . Pe telefon e un pic mai greoi din cauza dimensiunii ecranului , in timp ce acesta tableta are un ecran de 7 inch. Cele 40 de minute de mers cu metroul ( doar dus ) ar devenii foarte utile pentru mine si blogul meu. Asadar recomand cu drag tuturor bloggerilor tableta Devi B700 disponibila pe site-ul nJoy care vor mereu sa conectati la blogul lor.
As citi diverse articole de pe site-urile preferate si de pe blogurile pe care le urmaresc . Mi-as descarca  mai multe carti , mai ales acele carti pe care evit sa le cumpar pentru ca nu sunt sigura ca mi-ar placea , sau carti pe care recunosc nu-mi permit sa le cumpar .  Tableta suporta foarte multe formate text : Adobe DRM, EPUB, TXT, FB2, PDB, RTF, Support PDF , deci sunt sanse mici sa am probleme cu anumite formate . Asadar daca iti place sa citesti recomand tableta . Probabil multi veti spune ca pentru citit e mai indicat un EBook Reader , probabil ca da , dar o tableta are mai multe functii asa ca atunci cand te plictisesti de citit poti apela la alte activitati .
Si jocuri , mai ales atunci cand vreau sa stau in pat si sa ma relaxez . Dar cand vine vorba de jocuri cred ca iubitul meu ar fi si mai incantat , mai ales seara cand eu ma bag la somn mai devreme decat el . Dar si in general ...eu raman cu calculatorul :) .
Daca esti un impatimit al jocurilor cu siguranta aceasta tableta ar fi mult mai utila decat telefonul.
Mi-as pune castile si as asculta muzica si m-as uita la filmute , mai ales ca suporta foarte multe formate video .
De asemenea m-as putea conecta sa site-urile de socializare . De cand am inceput sa scriu din nou pe blog , am realizat ca acestea sunt destul de utile.
Pe scurt recomand sa intrati pe site-ul nJoy si sa arunci o privire la tableta Devi B700 .


Tableta Devi B700 



1 comment:

  1. Avand in vedere faptul ca laptop-urile nu mai sunt atat de la moda, am hotarat in vara 2014 sa achizitionam la sediul firmei de la portalul http://www.loto49.ro o tableta android pentru lucrul inafara office-ului.
    Am optat pentru firma romaneasca Viva si am achizitionat un Viva I8 cu android de 7 inch.
    AM observat ca este foarte rapida dar si fiabila in acelasi timp, are internet afara cu stick-ul USB de la RDS daca ai un adaptop de la USB la micro USB, ba chiar poti conecta si un mouse la ea. La mouse merge butonul stang dar softul andrioid nu recunoaste click dreapta insa se poate tine apasat cu degetul fisierul selectat pentru a activa optinunile.
    In general este o tableta foarte buna desi e romaneasca si e ieftina.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.