Epilarea - Bat-o vina

De ce bat-o vina . Simplu pentru ca tot timpul trebuie sa fim epilate . In functie de metodele la care apelam ne epilam  mai des sau mai rar .
Eu recunosc ca nu folosesc o metoda anume . Atunci cand am timp si rabdare folosesc epilatorul . Si in special vara . Daca il folosesc constant disconfortul parca se diminueaza .
Cand nu am rabdare si nici chef de metoda dureroasa recunosc ca apelez la lama . E o metoda rapida sub dus sau dupa baie .
Logic sa sunt si zone in care folosesc doar ceara ( fata ) , Doamne sa folosesc lama pentru mustata sa zicem .
Insa tot mai des ma gandesc la varianta de epilare definitiva pe care o pot si in confortul casei . Da , mi-as lua un astfel de aparat acasa .In acest fel sunt stapana timpul meu , fara a ma chinui sa fac programari la cosmetica , sa-mi trag sufletul pana ajung , nu de alta dar sa fiu punctuala .
Un aparat care mi-a atras atentia este Silk'n Flash&Go , de pe site-ul celor de Total Pro Beauty ( am mai vorbit despre acest magazin intr-o postare anterioara ) .
Acest aparat are un design economic si promite rezultate rapide si de durata . Ce mi-a placut este ca este recomandat si pentru zonele mai sensibile , cum ar fi mustata , axila , zona inghinala , etc. Are si senzor care scaneaza culoarea pielii . Eu am pielea foarte alba de la mama natura , deci sunt o norocoasa din acest punct de vedere - insa acest aparat nu este recomandat pentru persoanele care au o culoare inchisa a pieli. Dimensiunea spotului este de 4 cm.
Pachetul contine 2 cartusuri ( unul atasat aparatului si unul separat ) . Fiecare cartus are 1000 de impulsuri . Atunci cand acestea se termina vei gasi cartuse de schimb tot pe site-ul Total Pro Beauty . In functie de marimea zonei in care vreti sa folositi aceasta metoda este posibil sa mai aveti nevoie de cartuse de rezerva .
Va invit sa cititi mai multe detalii despre acest aparat direct pe site .

Aceasta postare participa la SuperBlog 2014 .




No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.