O vacanta plina de aventura

Nu-i asa ca iti doresti o vacanta la munte plina de aventura ? Eu da .
E placut atunci cand vacanta ta cuprinde cat mai multe activitati . Fie ca e vorba de activitati sportive , amuzante sau care te relaxeaza . Timpul trece mai placut si parca vacanta e mult mai distractiva si ales vei ramane cu amintiri placute .
Ce ati spune de o vacanta la Straja ? Un loc extrem de frumos care trebuie neaparat trecut pe lista ta de locuri de vizitat din Romania .
Parc de aventura Straja . Sigur ai auzit de el . Un loc in care as putea sa testez limitele si in care pot sa-mi inving temerile . In care as putea trai momente pe care sa mi le amintesc cu drag peste ani si ani . Un loc din care vei pleca cu regret insa cu o multime de lucruri distractive povestit .
Chiar imi doresc ca parcurg un traseu , asa imi voi da si eu seama care imi este limita si mi-as demonstra ca nu sunt chiar atat de impiedicata precum cred .
Parcul este creat in asa fel incat toata lumea sa fie multumita si sa se poate distra . Adulti , copii , sportivi . Fiecare are ceva pe masura lui .
In plus poti participa la activitati de rafting, tiroliana, escalada, paint ball, activitati speo. Intr-un cuvant o gramada de activitati .
Parcul de aventura Straja se afla la cateva minute de Vila Alpin Straja ( mers pe jos ) . In plus preturile sunt foarte mici

  • copii – 10 lei, 
  • adulți – 15 lei, 
  • grupuri – 5 lei/persoană, indiferent de vârstă.
In apropriere sunt mai multe partii de sky . poti alege sa ai un program turistic . Poti urca pe varful Straja . Pur si simplu o vacanta plina de aventura.
Stiu ca te-am convins sa iti programezi cat mai curand un sejur la Straja . Personal eu sper din suflet sa pot ajunge in acest loc minunat . Atunci cand voi ajunge promit sa ma intorc cu povesti placute pe care sa le impart cu voi.



Aceasta postare participa la SuperBlog 2014

1 comment:

  1. Mi-au spus niste prieteni care au fost ca e frumos acolo. La anul cred ca ajung si eu.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.