Parchet ? Pe viata sa fie ...

Cand ne apucam de renovari trebuie sa luam si cateva decizii : ce culoare aleg , ce mobila , decoruri , parchet .
Parchet / De care , ce culoare , ce design . Multe intrebari , multe posibilitati si atat de greu sa alegi . Mai ales ca totul trebuie sa se potriveasca  si sa se imbine armonios .
De data asta , am zis sa vorbesc despre alegerea parchetului . Cum ar fi sa ai parchet pe viata ?
Daca ar fi sa aleg asa apela la Parchet pe viata pentru ca parchetpeviata.ro a ramas fidel viziunii de la inceput de a folosi numai produse ecologice si de calitate, din lemn 100%.
De asemenea in aceasta perioada ofera si reduceri . Au si un serviciu foarte interesant . Timp de 5 ani beneficiezi gratuit de serviciul " Revitalizare Parchet " ( spalare cu masina si detergent special , repararea zgarieturilor si aplicare de polish ) . In plus primesti gratuit produse de ingrijire a parchetului in valoare de 400 de lei .
Acestia comercializeaza parchet triplustratificat  ( Kahrs si Karelia ) dar si parchet masiv . oferind astfel o gama larga de produse care sa satisfaca si cele mai sofisticate gusturi .
Eu am ales Parchetul Triplustratificat Karelia din Colectia Natural mai exact Parchet Triplustratificat Stejar Select . Imi place pentru ca are o culoare naturala si calda si se imbina placut cu turcoazul . Este una din culorile mele preferate si am decis sa invelesesc camera noastra prin decoratiuni de aceasta culoare . Spre exemplu stiu deja ca draperia va fi turcoaz . Mobila pe care am ales-o este un bej deschis . Hmm o sa iasa o nebunie cu acest parchet , nu-i asa ? Abia astept rezultatul final si din fericire nu mai foarte mult de asteptat . : )
Este si o culoare mai putin pretentioasa care in cazul vreau sa schimb culoare peretilor sau mobila nu-mi va complica deciziile .
Voi ce parchet ati alege ?



No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.