Postarea cu numarul 500

Iata ca am ajuns si la postarea cu numarul 500 . Asteptam momentul acesta de cand am reinceput sa scriu pe blog .
Vorba unui vers dintr-un cantec " Ce iute trece timpul " . Nici nu vine sa cred cati ani au trecut de cand a luat fiinta acest blog .
Cu ocazia aceasta as vrea sa-mi cer scuze ca vineri nu m-am tinut de promisiune . Fiind vineri trebuia sa postez un videoclip amuzant , asa ca sa incep weekendul mai veseli . Dar imi iau revansa azi , voi posta atat bancuri cat si un videoclip funny . Chiar daca e luni si nici iarba nu creste , trebuie sa fim optimisti si fim cu zambetul de buze .
De asemenea in weekend trebuie sa scriu despre un blog . Dar cum nu am primit nimic nu prea a fost posibil . Am mai incercat in urma cu ceva vreme sa fac acest lucru si ca si atunci , am primit aceleasi intrebi . Ce pagerank am , cati vizitatori , cate comentarii , ce mare blogger sunt eu ca imi permit sa-i promovezi pe alti . In fine , invitatia ramane valabila , daca vor fi bloggeri doritori .
Pana atunci sa ne bucuram de aceasta noua saptamana .
Si sa ne concentram pe concursurile pentru bloggeri din aceasta perioada


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.