Stampila ta poate spune o poveste

Probabil ca multi dintre noi folosim stampile in fiecare zi . Eu chiar folosesc , poate nu zi de zi .
Nu-i asa ca v-ati saturat de stampila voastra fara pic de personalitate . 
Cum ar fi daca ai putea sa o personalizezi ? Fie sa reflecte personalitatea ta , fie sa poti sa folesti un print care sa-ti aduca aminte de cel mai frumos moment din viata ta ?
Acum toate acestea sunt posibile cu ajutorul stampilelor Colop . Pentru ca iti poti alege singur un printer , orice vrei , orice iti trece prin minte . O imagine cu copilul tau , o poza de la nunta , un peisaj din vacanta ta preferata , o pasiune transpusa intr-o imagine . 
Stiu ca e greu sa alegi cand ai atat de multe posibilitati , poate acest filmulet de va ajuta sa te decizi . In plus vei intelege mai bine ce inseamna Printer G7 si posibilitatile unui printer personalizat . In plus ai posibilitatea de a alege si culoarea ramei : alba sau neagra .
Cum as personaliz- o eu ? As alege un moment special din viata mea : nunta , nasterea copilului meu . Ceva care sa-mi aminteasca zi de zi de acel moment unic si care sa-mi insenineze ziua de fiecare data cand folosesc stampila . Sau o poza cu persoana iubita , cu prietenii cei ma buni , cu familia , ceva care sa-mi intareasca certitudinea ca ei sunt mereu alaturi de mine . Sau de ce nu , o pasiune , cum ar fi bloggingul . Totusi e pe locul trei . Daca tot as avea posibilitatea sa personalizez as vrea sa fie unica , sa reprezinte ceva unic . Pentru ca nu-i asa , fiecare persoana este unica .
Am avut norocul sa lucrez cu stampile Colop si tocmai de aceea chiar le recomand . De ce ? De exemplu tusierele au sistem de blocare si marginile acesteia sunt mai late, astfel eviti sa te murdaresti pe maini . Cum patesc eu cu stampila pe care o folosesc acum , de fiecare data ma murdaresc pe maini si credeti-ma tusul se ia cam greu de pe degete.Tusiera iese foarte usor si la fel de usor se insereaza . Cu stampila din prezent trebuie sa folosesc un pix. 
Voi cum v-ati personaliza stampila ? Chiar sunt curioasa sa aflu parerile voastre . Intre timp va invit si pe pagina de facebook Colop Romania pentru a afla cat mai multe detalii .




Aceasta postare participa la SuperBlog 2014 .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.