Promovare blog

Ai un blog pe care ti-ai dori sa-l promovezi ? Ti-ai dori ca blogul tau sa apara pe acest blog ?
Atunci eu te voi ajuta . Treaba sta cam asa :

  • In primul rand scrie o scurta descriere a blogului tau . Voi scrie si eu o scurta parere despre el , bineinteles dupa ce l-am vizitat si mi-am facut o parere despre el.
  • Insearaza linkul catre blogul tau
  • Insereaza ( optional ) bannerul blogului sau o imagine reprezentativa .
  • Trimite apoi aceste date cu ajutorul formularului de mai jos sau trimite  un email la anamariadan06@gmail.com cu datele de mai sus ,  foloseste rubrica de contact ( din bara de meniu ) , sau printr-un comentariu la aceasta postare.
Promovarea este gratuita . Deasemenea daca doresti un schimb de link poti specifica acest lucru in email si in cel mai scurt timp posibil , linkul catre blogul tau va aparea in sectiunea blogroll.
Daca doresti sa-mi multumesti o poti face asa cum crezi tu , scriind o scurta postare cu un link catre blogul meu , cu un linke paginii de Facebool Annya's Blog , etc. Eu as aprecia enorm , insa nu este obligatoriu.
In fiecare sambata , un blog va fi selectat . Toate blogurile trimise vor fi promovate , fie in ordinea trimiterii mailurilor , fie intr-o ordine aleatorie ( poate un blog mi-a atras atentia mai mult ) . Daca va fi asa cum sper eu si voi primi multe bloguri , voi promova 2-3 bloguri pe saptamana .
La sfarsit de luna voi supune votului cele 4 ( sau mai multe ) bloguri inscrise . Cel care a strans cele mai multe voturi , va putea afisa un banner ( 125 x 125 ) pe blogul meu , timp de o luna.
Ce ziceti ?
Astept cu drag blogurile voastre !

Promovare blog
Blogul tau pe blogul meu !

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.