Review - Crema de fata Elmiplant

Fetelor , a venit vremea pentru un nou review . Sper de acum sa fie mai dese . Am destule produse pe lista de recomandari .
Azi a venit randul Cremei hidratante de fata pentru ten uscat / sensibil de la Elmiplant .
Ce promite :
Recomandata persoanelor cu ten uscat/sensibil, cu varsta peste 20 de ani.
Avand o textura bogata si delicata, crema ofera hidratare eficienta de lunga durata, lasand pielea neteda si catifelata. Bogat in proteine si minerale, extractul de bumbac 100% natural hraneste pielea si previne iritatiile, conferind o senzatie placuta de catifelare si suplete.
Hydro-nutrient 24H confera hidratare imediata si o mentine pana la 24 de ore, imbunatatind confortul pielii.
Parerea mea :
O crema ieftina dar foarte buna , cel putin eu sunt foarte multumita de ea .
O folosesc mai ales ca baza de machiaj . Se absoarbe bine in piele , nu lasa pielea uleioasa. Pielea ramane placuta la atingrere. Efectul dureaza cateva ore bune . Despre iritatii nu pot sa zic prea multe
In plus are un miros foarte frumos , eu il ador , Nu este foarte strident .
Uneori o amestec cu fondul de ten ( mai ales cand am pielea foarte uscata ) si se comporta foarte bine , se omogenizeaza perfect .
Are o textura potrivita zic eu , poate usor mai lichida decat alte creme .
Asadar daca vreti o crema ieftina si buna va recomand cu caldura Elmiplant .
O puteti achizitiona online de aici  la pretul de 16 lei , din farmacii sau din orice hipermarket.
Iata si dovada ca am consumat-o pana la ultima picatura . :D ( imi cer scuze pentru calitatea pozelor )






No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.