Sanatate inseamna bunastare

Sanatatea este foarte importanta , atat pentru tine cat si pentru ceilalti. Sanatatea inseamna bunastare si daca tu esti binedispus vor fi si ceilalti.
Sa dau un exemplu.
Urasc acele momente in care eu ma simt foarte rau , fie ca sunt racita cobza , fie ma doare spatele sau ma dor genunchi si nu pot sa ma abtin sa nu ies in oras . Toata lumea in jurul meu e vesela , glumesc se simt bine si eu trag de mine sa scot macar un zambet. Chiar daca eu sunt o persoana mai sensibila si bolnavicioasa, cred ca tuturor vi s-a intamplat.
Un moment pe care mi-l amintesc a fost de ziua mea. Am fost deprimata ca nu voi avea si eu nici macar o mica iesire cu prietenii de ziua mea . Insa iubitul meu mi-a facut o supriza . A vorbit cu prietenii nostri sa ne intalnim cu toti intr-un local ( eu nu stiam de aceasta surpriza ) . In aceea zi eu ma simteam foarte rau , iar tot insista sa iesim la plimbare , pana la urma cu chiu-cu-vai cu ceva nervisori am plecat de acasa . Am intrat in local sub pretextul "hai ca vedem cine e pe aici" si surpriza prietenii nostri erau acolo sa-mi ureze la multi ani si sa petreaca alaturi de mine . De atunci ma tot gandesc ca din cauza starii mele probabil le-am lasat impresia ca nu am apreciat sau ca nu m-am simtit bine . Insa eu chiar le multumesc din suflet ca au fost alaturi de mine.
Septilin Tablete
Si tocmai ca sa evit aceste momente m-am gandit sa iau niste suplimente alimentare ( mai ales ca suntem in perioada prielnica gripei. Mi-a atras atentia Tabletele Septilin de la Himalaya care previne dar si trateaza infectiile respiratorii bacteriene , gripa si alte viroze respiratorii , infectiile orl si afectiunile alergice. Exista si Septilin Sirop .
Da eu chiar recomand produsele de la Himalaya . In urma cu cativa ani , am avut o alergie foarte urata la praf din cauza careia mainile mereu crapau pur si simplu pana in dadea sangele . Singura crema care a avut efect a fost tot o crema de la Himalaya. Si uite asa am scapat de un adevart chin , ma ustura de muream cand ma spalam pe maini . Pentru mine chiar a avut efect si o recomand cu caldura.
Daca te-am convins de cat de bune sunt produsele de la Himalaya , am veste buna pentru , lasand un comentariu la aceasta postare poti castiga un voucher de 50 de euro pe care il poti folosi pe site-ul http://www.hboutique.ro/ . Si pentru ca nu vreau sa creez prea multe iluzii , aceasta postare participa la un concurs lansat de Himalaya si BlogInitiative , pe scurt daca eu voi castiga , unul din voi va fi deasemenea fericitul castigator al unui voucher de 50 de euro. Deci...urati-mi succes. Multa bafta si voua !

1 comment:

  1. cele mai bune produse naturale!!!!!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.