Un laptop , o tableta , un telefon sau un televizor ?

Un laptop , pentru ca s-a stricat cel vechi ? O tableta , pentru a scapa de plictiseala atunci cand merg cu metroul ? Un telefon , sau chiar doua , unul pentru mine si unul pentru iubitul meu ( amandoi avem probleme cu telefoanele )? Sau un televizor LED ? Cam asa suna in capul meu acum .
Daca as avea posibilitatea le-as cumpara pe toate mai ales ca am vazut oferte foarte bune pe site-ul Bocris .
Bocris este un magazin online IT cu o vechime de 20 de ani  si asa cum am mai spus vechimea unui magazin conteaza foarte mult , pentru ca ofera incredere . Tocmai de aceea recomand magazinele online care au o experinta destul de mare . Daca au rezistat atat timp pe o piata in continua crestere inseamna ca sunt seriosi si ofera produse si servicii de calitate .
In plus au varietate mare de produse ceea ce inseamna ca e mult mai usor sa gasesti toate produsele de care ai nevoie intr-un singur loc .
Eu am aruncat o privire in categoriile de produse pe care mi le-as dori sau mai degraba de care am nevoie in acest moment . Am gasit multe laptopuri ieftine , oferte la televizoare Led si telefoane smart si tablete cu preturi pentru orice buzunar.
Spre exemplu Televizorul LED Philips de 32 inch are o reducere de 120 de lei , Laptopul HP 250 beneficiaza de o reducere de 250 de lei si primesti si o geanta pentru laptop cadou , tabletele au preturi incepand de la 199 de lei , cat despre telefoane mobile ai de ales din peste 400 de modele.
In aceasta perioada Bocris a implinit 20 de ani si vin cu o oferta iristibila , timp de 20 zile au cate un produs o un pret super . Asa ca aboneaza-te la newsletter sau paginii de Facebook pentru a afla in fiecare zi ce oferta ti se pregateste . Astfel vei putea profita si iti poti achizitiona produsul mult dorit la un pret mult mai mic .


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.