Acele momente

Stii acele momente in care iti vine sa pleci undeva departe ? Departe de toate dezamagirile , rautatile ,greutile , de tristete si de toate promisiunile desarte.
Stii acele momente in care ti-ai dori sa te cufunzi in vise sau intr-o lume ireala creata de tine ? Vise in care esti fericit  , nu esti dezamagit . O lume in care toti cei dragi sunt langa tine , in care nu esti singur in cele mai grele momente , in care poti avea incredere in cei de langa tine .
Stiu ca sunt doar vise . Stiu ca o astfel de lume nu exista . Insa lumea mea pare sa fie din ce in ce mai trista . Dezamagirile tot vin , iar si iar . Ma ridic si cad din nou . Mi-e teama de ziua in care nu voi mai avea forta sa ma ridic . Mi-e frica sa mai incredere , sa mai iert . Mi-e teama sa nu fiu singura , sa nu fiu iubita .
Sunt atat de multe lucruri care imi vin in minte acum , asa un haos in capul meu , in sufletul meu . E ca un puzzle care parca nu are rezolvare .
Si iar imi vine in minte intrebarea : " Oare sunt o persoana atat de rea ? " Cred ca da . Altfel nu as fi mertitat toate aceste lucruri .
Oare era bine sa nu deschid o noua usa , sa nu-mi deschid din nou inima ? Habar n-am . Tot ce stiu e ca felul meu de a fi mereu va iubi , va pretui ...



2 comments:

  1. Buna, am si eu dese momente cand m-as tot duce in lume, toata lumea are.Va fi bine, zambeste, maine poate fi mai rau!

    ReplyDelete
  2. Nu esti o persoana rea . Esti prea buna pentru lumea asta si cei care stiu profita de acest lucru .

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.