Bancurile saptamanii

Maria catra Ion:
- Mai Ioane zi ma si mie o vorba dulce.
La care Ion:
- Marmelada-ma



Pe o alee intre blocuri, intr-un cartier, o doamna striga: 
- Madam Popescuuu!!!!
La un geam isi face aparitia o doamna.
- Da draga, ce vrei?
- Madam Popescu, sotul meu este cumva la dumneata?
- Nu, draga!
- Madam Ionescuuu!!!, striga atunci tipa.
Isi face aparitia o alta doamna.
- Ce-i, draga?
- Sotul meu este cumva la dumneata?
- Nu, draga! Dar ce s-a intamplat?
- Pai, ne-am certat un pic, si a plecat furios. Am fugit dupa el si cand l-am intrebat unde se duce, a raspuns: "La curve!"



Un american si un roman cultivau rosii pe 2 terenuri vecine. O planta
de pe terenul romĹŁnului creste aplecata catre al americanului, asa ca
o rosie atarna chiar deasupra terenului americanului.
Americanul o culege. Incep sa se certe, fiecare zice ca rosia e a lui.
Ajung la urmatoarea solutie: sa inceapa sa-si traga suturi in c...e si
cine nu mai rezista pierde.
Se duce romanul in casa, ia cea mai grea pereche de ghete si ii trage
un sut americanului. Ala racneste si se zvircoleste vreo 30 min.
Dupa ce isi revine, zice 'acum e randul meu'. La care romanul
'pastreaza tu rosia !'




Badea Gheorghe intra in farmacie. Acolo erau doi studenti practicanti. Badea:
- Ce se vinde aici, ma?
- Magari, mosule! - l-au luat astia peste picior. La care Badea Gheorghe:
- Si-au ramas numai doi?



Un tip ramane fara bani si-i vine o idee geniala sa faca bani ! Scrie pe usa locuintei sale cu litere mari: In pat : 100$ Pe canapea 50$ Pe podea 25$ . 
O batranica, trece prin fata locuintei, citeste anuntul , se cauta de bani si intra. Tanarul incepe sa numere: fix 100$ ! Si Intreaba usor jenat:
-  In pat , nu i asa ? 
Batranica raspunde :
-  Nu fi naiv : De 4 ori pe podea !


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.