Bancurile saptamanii

Ieri dupa amiaza am ramas sa am grija singur de fiica mea de 2 luni. Cand am vazut ca incepe sa planga, m-am gandit ca trebuie s-o hranesc, asa ca i-am pus sticla la gura si nu m-am lasat pana ce n-a baut-o pe toata, sa se sature, saracuta.
Apoi ea a ragait de vreo cateva ori, dupa care a vomitat tot si a adormit bustean.
Atunci mi-am dat seama ca de fapt ea e bucatica rupta din mine, draga tatii...




El: Tu esti cea mai dulce si frumoasa fata pe care am intalnit-o!
Ea: Tu vrei doar sa ma.. !
El: Si esti si desteapta..




Vine fiica cea blonda acasa cu prietenul ei Bogdan. La un moment dat, tipul ii sopteste ceva la ureche fetei, la care ea exclama, razand: "Ce, ai innebunit?!"
Maica-sa vede "faza" si-i zice baiatului, pe un ton dojenitor:
- Hei, Bogdane, ai grija, nu-i mai impuia capul fiicei mele cu prostii!
- Dar nu i-am zis nici o prostie, doamna...se scuza el.
- Dar ce i-ai zis ma rog, pot sa stiu si eu?
- Bineinteles. I-am zis daca e de acord sa vina cu mine dupa amiaza la biblioteca, sa studiem impreuna...la care maica-sa:
- Chiar ca ai innebunit!...



Ma trage pe dreapta ieri un politai.
- Stii de ce te-am tras pe dreapta? ma intreba el.
- Probabil ca vrei sa vezi cat sunt de inalt...i-am raspuns.
- Ce, faci misto de mine? Iesi imediat afara din masina! zbiera el.
- Vezi? ii raspund, ti-am zis eu...



Seful de post il trimite zilnic pe subalternul lui,
sa-i cumpere ziarul.
La un moment dat, acesta ce se gandeste:
sa cumpere sapte ziare si sa-i dea sefului cate unul zilnic,
ca sa nu mai faca in fiecare zi drumul pana la chioscul de ziare.
Dupa cateva zile, il cheama seful pe subaltern si ii zice:
-Ba, trebuie sa facem ceva! Uite ce prost este asta!
E a saptea oara cand face accident si tot prin
acelasi loc trece!




Un misionar in Africa incerca sa-l convinga pe seful de avantajele educatiei. Seful: "Ah, dar stiu asta! A mai fost un profesor aici, a facut o treaba excelenta, m-a convins sa-mi trimit fiul la Paris la studii! S-a intors chef cu doua stele Michelin. Ougungu, vino si arata-ne ce stii!"
Apare Ougungu, in smoking si fusta de iarba, os in nas etc si incepe cu accent frantuzesc: "Mes amis, in aceasta seara va propun un meniu deosebit: escalop de misionar cu legume Julien"



Un individ intră într-o bancă şi cere să vorbească cu un consultant.
Aş vrea să deschid o mică afacere şi nu ştiu cum să fac.
-E simplu, îi explică expertul. Cumpăraţi una mare şi aşteptaţi.


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.