Buna dimineata bloggeri

Buna dimineata bloggeri . Bucurosi de weekend ? Eu abia asteptam aceasta zi sa pot in sfarsit sa ma trezesc si eu mai tarziu . Din pacate pentru mine la 9 deja nu mai puteam dormi . Nu-i nimic e si maine zi .
A mai trecut o saptamana in care politica a fost la ea acasa pe toate posturile de televiziune . Tot ce aud e Ponta si Iohannis . Politica si iar politica , pentru mine politica inseamna promisiuni in van si minciuni la greu si atat . Daca votez e pur si simplu ca ...sincer nici nu stiu ... . Dar asa cum am spus pe acest blog nu veti gasi subiecte legate de politica .
In fine in ultima vreme am cam uitat de rubrile saptamanale pe care le-am promis asa ca m-am gandit sa incepem ziua de sambata cu zambetul pe buze si voi posta acum un videoclip amuzant  , pentru ca nu-i asa , nu ne costa nimic sa zambim .
Tot azi sper sa revin cu un nou loc de vizitat si la ce am in cap ,s-ar putea sa fie tot din Romania . Dar si o postare in care veti putea gasi toate magazinele care participa la campania de Black Friday de anul acesta .
Animalutele sunt foarte haioase atunci cand abia se trezesc sau cand tu te chinui sa le trezesti , nu-i asa ?

2 comments:

  1. Replies
    1. Ma bucuri ca ti-a placut. Sper ca te-a facut sa zambesti !

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.