Busy,busy

In ultimele zile nu prea am mai scris pe blog. Din pricina timpului limitat,am avut un weekend cu adevarat ocupat. De asemenea si din pricina oboselii care so-a pus amprenta asupra chefului de a scrie.
Am apucat doar sa mai postez cateva reduceri cu ocazia Halloweenului. Am cam neglijat rubricile saptamanale ,dar promit sa ma revansez zilele acestea.
Din pacate am pierdut si cateva rubrici la Super Blog 2014. Mai exact 3. La doua dintre ele pana la urma am participat ,cu riscul de a fi penalizata . Mi s-au parut foarte interesante subiectele si pana la urma am zis ca merita un loc pe blogul meu.
Imi pare rau ca uneori nu am timpul necesar pentru acest concurs.
In rest s-a mai dus o zi . Maine e joi,inca putin si se aproprie weekendul. Pacat ca am o gramada de treaba si in weekendul acesta.

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.