Cafeaua - prietena nelipsita a diminetii

Cafeaua este cea mai populara bautura din lume . A fost descoperita acum peste 1000 de ani de catre un pastor.
Un proverb turcesc spune " Cafeaua trebuie sa fie neagra ca iadul, tare ca moartea si dulce ca dragostea . " Neagra si tare ca sa te trezeasca si dulce pentru a indulcii dimineata .
Personal prefer cafeaua cu putin lapte si zahar . Preferate mea este cafea facuta la expressor , este mai tare si mult mai aromata  . Insa m-am adaptat , la munca beau cafea de la automate si acasa neavand un expressor ( desi imi doresc enorm de mult ) beau cafea facuta la filtru .
Am inceput sa beau cafea de cand m-am angajat si mai cochetam cu ea in vremea studentiei ( mai ales cand eram in sesiune ) .
Cand sunt la munca , in fiecare dimineata imediat cum ajung fug la bucatarie imi iau o cana mare de cafea si ies afara la taclale cu colegele . Cand sunt acasa , imi fac o cana de cafea la fel de mare si o beau impreuna cu cea mai importanta persoana din viata mea . Stam de vorba , ne facem planuri pentru ziua care tocmai am inceput , mai povestim una alta . Si ca tot spuneam de ca beau o cana mare de cafea ...iata si dovada

Hmm ....daca stau bine sa ma gandesc cafeaua ne uneste si ne face sa socializam mai mult . Si cat de frumos ar fi sa bei cafeaua undeva pe veranda unei case , sa fi inconjurat de flori , sa asculti ciripitul vrabiutelor in timp ca soarele diminetii te incalzeste usor ...
Mda...in fine...sa visam mai putin . Mai devreme spuneam ca prefer cafeaua la expressor  si ca imi doresc unul . Sper sa reusesc cat de curand sa-mi cumpar unul . Chiar ma uitam zilele trecute pe pagina magazinul MarketOnline.ro pentru ca am vrea sa ne luam un astfel de aparat si in birou . Am socotit noi si am iesi mai ieftin asa , plus ca este mult mai buna si sanatoasa decat cea de la automate . Am observat cu placere au promotii la expressoare si chiar se merita sa profiti de ele . Preturile sunt bune si mai ales ai de unde alege , ai produse pentru toate buzunarele si chiar si cei mai pretentiosi ar gasi expressorul perfect .
Daca ar fi sa aleg exact ceea ce vreu fara a tine cont de pret as opta pentru un expresor Philips , chiar daca sunt mai scumpe stiu din experienta ca sunt foarte bune si nu te dezamagesc niciodata .
Voi ce fel de cafea preferati ? La ibric , expressor , cafetiera ?
Tocmai mi-am amintit de cafeaua la ibric pe care o prepara mama in fiecare dimineata si toata casa se umplea de acel miros placut .

P.S. Stiai ca pentru o prepara un expreso este nevoie de 42 de boabe de cafea ?

Aceasta postare participa la Super Blog 2014

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.