Ceasuri Guess la super preturi

Am tot vorbit pe blogul meu despre ceasuri si despre cat de mult imi doresc un ceas de calitate . Logic , ca acum de Black Friday am "colindat " din nou magazinele de ceasuri . Prin preferatele mele sunt ceasurile de la Guess . De ce ? Pentru au modele pentru toate gusturile .
Pe Ceasmania.ro am gasit reduceri de 50 % atat la ceasuri Guess de dama cat si la ceasuri Guess barbatesti . 
Problema mea ca sunt foarte multe modele dragute , incat daca ar fi sa-mi cumpar unul in acest moment nici nu as stii pe care din ele sa-l aleg . Totusi daca ar trebuie sa aleg , l-as alegea pe aceasta Guess MINI INTREPID W0234L1 . Imi place pentru este mai finut ( am mana cam subtire si desi imi plac , nu ar tocmai potrivit un ceas cu un cadran mai mare ) , are bratara din otel inoxidabil , cadran din cristal mineral si nu are strasuri ( nu-mi plac ceasurile cu foarte multe strasuri ) . In plus pana pe 28 noiembrie profita de reducerile de Black Friday de pana la 60 % . Eu stiu deja ca de Black Friday imi iau ceas de pe Ceasmania.ro , pentru ca ofertele disponibile sunt greu de refuzat .
In plus acest magazin este distribuitor autorizat Guess si are o experienta de peste 7 ani . Fiecare ceas este livrat in cutia originala oferita de producator , impreuna cu factura si certificatul de garantie . Spre exemplu modelul pe care l-am prezentat eu mai sus are garantie 2 ani.
In plus ai gasesti Ceasuri Guess la cele mai bune preturi din Romania . Magazine precum BB Collection, Splend’or, Be in time, Sabrini, Edifice si Sevda se aprovitioneaza de pe CeasMania.ro .
A , sa nu uitam de ceasurile din categoria Outlet , unde vei gasi reduceri chiar si de 50 % . De asemenea daca te abonezi la newsletrer vei prima un voucher de 25 % reducere la prima ta comanda pe site . De ziua ta , Ceasmania iti face un cadou frumos , beneficiezi de 50 % reducere pentru orice comanda plasata .
Ceasurile vor ajunge foarte repede la noi pentru ca sunt livrate prin curierat rapid . In plus daca doresti poti opta pentru livrare cu verificare . Sau de ce nu iti poti ridica produsul de la sediu .

1 comment:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.