Cum ar fi sa scapi pentru totdeauna de parul nedorit ?

Fetelor , nu-i asa ca toate va doriti sa scapati pentru totdeauna de parul nedorit de pe corp ? Sunt singura ca da . Astfel am scapa de timpul petrecut luna de luna la salon , sau de minutele interminabile petrecute in baie ( spre disperarea celorlalti membri ai familei ) .
Probabil majoritatea dintre voi au auzit de tehnologia IPL , insa nu la fel de multe stiti ca acest tehnolofie poate fi folosita si in confortul casei voastre .
Da , aceastea se numeste HPL ( Home Pulsed Ligh ) . Este tot o metoda de epilare definitiva , dar este mai putin costisitoare fie ca vorbim de bani , fie ca vorbim de timp .
Ca si in cazul epilarii IPL este nevoie de mai multe sedinte si de urmarea stricta a unor recomandari . Aceasta tehnologie este perfecta si pentru zona faciala . In cazul acestei epilari trebuie sa tii cont foarte mult de expunerea la soare , inainte si dupa tratament . Este bine sa protejezi cu ajutorul hainelor sau sa folosesti creme cu factor de protectie foarte mare . Dupa parerea mea , cel mai confortabil ar fi toamna - iarna mai ales pentru ca vara vei pregatita pentru concediul mult visat la mare .
Aceasta metoda de epilare nu este recomandata persoanelor cu piele inchisa la culoare din nastere pentru ca pot aparea efecte secundare precum schimbari ale pigmentului , arsuri sau basici . Bineinteles fiecare aparat dispune de un senzor care analizeaza culoarea pielii , daca pielea ta nu este potrivita pentru aceasta metoda aparatul nu va emite impulsuri luminoase .
Da , imi doresc foarte mult un astfel de aparat si sper din suflet sa reusesc intr-o buna zi sa-mi achizitionez unul . Eu sunt o norocoasa pentru am pielea foarte deschisa la culoare si tot din fericire nu ma lupt cu pilozitatea in exces . :) Nu stau prea bine cu rabdarea ce-i drept , dar sunt sigura ca voi gasi rabdare cand vine vorba de asa ceva .
Si daca tot vorbim de epilare definitiva in confortul casei cum ar fi un astfel de aparat cat mai mic , de fapt cel mai mic , pe care sa-l poti aseza oriunde fara probleme sau de ce nu sa-l porti cu tine atunci cand esti plecata si stii ca vei avea nevoie de el . SILK'N GLIDE este cel mai mic epilator cu lumina pulsata . Plus ca este recomandat si pentru pielea putin mai inchisa la culoare ( fie ca e vorba de pigmentul natural fie ca vorba de folosirea solarului in exces ) .
Acum am si eu o rugaminte la voi fetelor . Daca ati folosit un astfel de aparat astept parerile voastre .

Aceasta postare participa la Super Blog 2014 

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.