Cum ne vom inveseli camera

Weekend-ul trecut tocmai am terminat de renovat dormitorul , in sfarsit asa putea spune . Abia asteptam momentul asta , mai ales ca era vorba si de mobila noua . Oboseala si-a spus cuvantul in aceste zile dar a meritat din plin .
E gata totul , de fapt aproape totul . Am pus eu cateva decoratiuni pe aici pe colo pentru a mai inveseli camera , insa ne dorim foarte mult stickere pentru pereti .
Aceste stickere sunt confectionate dintr-un material autocolant decupat in diverse forme  , foarte flexibil . Datorita acestei flexibilitatii pot fi lipite pe mai multe suprafete : lemn , sticla , perete , geam , oglinda.
Mie intotdeauna mi-a placut sa am peretii decorati , cand eram mica lipeam nelipsitele postere , dar tot felul de flori , fluturi din hartie decupata de mine . Intr-un timp aveam toata usa tapetata cu tot felul de peisaje si alte chestii decupate din reviste si mai ales cu citate .
In fine ...
Inca de cand am ales culoarea camerei ne-am facut o idee despre cum am vrea sa arate stickerul pentru perete . Ne-am gandit sa optam pentru ceva cu turcoaza ( peretii sunt un gri deschis si in opinia noastra da bine cu turcoaz ) . Insa eu m-am indragostit de acesta :

Sticker decorativ Apus

I l-am aratat si prietenului meu si i-a placut foarte mult . Speram sa ni-l putem face cadou de Craciun . Am vrea sa-l punem tot deasupra patului , pentru ca este cam golas si parca ii lipseste ceva , ii lipseste personalitatea. Promit ca atunci cand il vom cumpara voi face poze si le voi impartii cu voi .
Marturiile clientilor sunt foarte incurajatoare si ma fac sa devin si mai nerabdatoare cand vad cat de bine arata si cat de mult invelesc o camera .
Si sunt atat de multe stickere decorative atat de frumoase incat nu prea stii pe care sa-l alegi . Imi plac mult si cele cu citate , mai ales acele citate care iti fac ziua mai buna . Iata un exemplu :

Sticker perete Wonderful 
Sunt absolut perfecte pentru camera copilului pentru ca dau un aer infantil si vesel camerei . Copilul tau sigur va aprecia o asemenea decoratiune .

Sticker Panda curios 
 In plus pentru ca luna cadourilor se aproprie cu pasi repezi un astfel de sticker ar fi perfect si poti profita de promotii , daca nu poti aloca foarte multi bani pentru cadouri . Eu , una chiar as aprecia foarte mult un astfel de cadou de la Mosul .

2 comments:

  1. Da sunt foarte interesante aceste stickere . Mai cel din prima poza e superb . Sunt curioasa daca arata chiar ca in imagine .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am mai vazut stickere si arata la fel ca in imagini . Dar asa cum am spus o sa revin cu poze atunci cand o sa mi-l cumpar. Fii cu ochii pe blogul meu si o sa te convingi daca arata sau nu ca in imagine. Pana atunci poti sa arunci o privire in pagina Marturii clienti,acolo gasesti poze trimise de clienti.

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.