Fii unica cu bijuteriile handmade

Handmade-ul a devenit din ce in ce mai cunoscut si apreciat . De ce ? Pentru ca produsele handmade sunt de cele mai multe ori unice , pot fi create exact asa cum ti le imaginezi tu .
Cele mai cunoscute produse handmade sunt bijuteriile . Multe persoane se indreapta spre accesoriile lucrate manual din motivele pe care le-am enumerat mai sus si nu numai . Fiecare bijuterie este creata cu grija si migala , i se acorda foarte multa atentie , totul este imbinat perfect si cel mai important sunt facute cu dragoste si pasiune.
Eu stiu lucrurile acestea destul de bine pentru ca de ceva timp creez astfel de bijuterii . Ma relaxeaza si ma bucur atunci cand observ ca ceea ce iese din mainile mele este apreciat de catre ceilalti . Nu este o munca usoara . Necesita timp si rabdare . Uneori te mai zgarii , te mai tai . Alteori observi ca produsul final nu prea seamana cu ceea ce aveai in cap , inspiri si o iei de la capat , pana iti iese perfect .
In ultima vreme am prins mai mult curaj si sunt mai sigura pe mine , motiv pentru care m-am gandit sa confectionez si bijuterii cu pietre semipretioase . Da , intr-adevar sunt putin mai costisitoare , dar au eleganta aparte si o frumusete care iese in evidenta . Spre exemplu Lapus Lazuli si Agatul  sunt pintre preferatele male , recunosc ca am o slabiciune pentru pietre de culoare albastra si neagra . Si ca sa conving de frumusete lor ....



Agat




Lapis Lazuli

















Tocmai pentru ca acestea sunt deosebite si in general au dimensiuni ceva mai mari este foarte simplu sa creezi o pereche de cercei un inel sau o bratara de exemplu . Ai nevoie decat de unelte de bijuterii si 3-4 accesorii de bijuterii in functie de modelul ales . Si sa nu uitam de rabdare pasiune si putina imaginatie
Iata o bratara din onix negru . Foarte usor de creat , dar foarte frumoasa si de efect . Poate fi purtata la o tinuta office pentr o scoate din anonimat sau de ce nu chiar si la o tinuta de seara . Cel mai important o poti crea chiar tu , motiv pentru care va avea o semnificatie aparte


Sau bijuteriile create din perle sunt iar o slabiciune de-a mea . Nu obisnuiesc sa le port , insa imi place sa le privesc , sa le creez .Sunt elegante , dau un plus de stil tinutei , sunt gingase . Exista mai multe feluri de perle in categoria de peitre semipretioase , cum ar fi perle de cultura incastrate . perle de cultura , perle imitatie sidef sau sticla . Cele naturale se gasesc foarte greu pentru ca  sunt foarte folosite in creare de bijuterii .
La inceput recunosc ca am evitat sa achizitionez piete semipretioase , in primul rand pentru ca nu aveam experienta necesara si in al doilea rand pentru ca erau putin mai costisitoare . Insa vazand cat de frumoase sunt bijuteriile confectionate din astfel de pietre am decis ca la urmatoarea mea comanda voi include cateva bucati .
Atunci cand voi crea primele bijuterii cu pietre semipretioase promit ca voi posta poze cu aceasta pentru a vedea ca am dreptate . Asa ca daca iti place sa-ti confectionezi singura bijuteriile sau esti pasionata de handmade alege si astfel de pietre. Fa-ti curaj , inceputul e mai greu .
Spuneam ca obinuiesc sa creez astfel de bijuterii ( momentan m-am axat pe cercei ) asa ca postez cateva poze si astept parerile voastre , fie bune , fie rele .
A..si inca ceva pune bani deoparte pana de Black Friday, www.gemsale.ro promite cele mai mari reduceri dintre site-urile de profil!





1 comment:

  1. Super ! Abia astept sa mai faci , chiar imi plac si ai talent . Sper sa te ocupi mai mult de ele de acum si sa vad blogul ala plin de asa ceva !

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.