O lume virtuala

Intr-o postare anterioara spuneam ca traim in epoca internetului . As putea sa adaug ca incep sa traim intr-o lume virtuala . De fapt , intr-un fel traim in doua lumi paralele : o lume reala , palpabila , si o lumea virtuala , a imaginatiei si a intrebarilor .
Lumea "reala" este aceea in care toate lucrurile sunt palpabile , in care prietenii te pot consola cu o imbratisare reala , iar tu ii vei putea stergi lacrimile de pe obraz, in care privesti o persoana in ochi atunci cand vorbesti cu ea . O lumea in care sarutarile sunt pline de pasiune si adevar .
Insa exista si o lume virtuala , in care sunt posibile si lucrurile enumerata mai sus , dar fara sentimente atat de profunde .
Suntem permanent conectati la internet . Avem joburi sau pasiuni strans legate de internet , de fapt unele sunt imposibile fara acesta . In ziua de azi aproape ca nu exista persoana care sa nu faca parte dintr-o comunitate . Prin comunitate ma refer de la arhicunoscutele retele de socializare pana la anumite grupuri de discuti , forumuri , etc.
Spre exemplu un blogger este dependent de internet . Fara el nu s-ar putea face auzit cu adevarat . In ultima perioada bloggingul este strans legat de diferitele medii de promovare : pagina de Facebook , diverse grupuri , site-uri specializate in promovarea blogurilor .
Eu am blog de cativa ani si inca de la inceput l-am inscris pe un site de promovare . Ulterior mi-am facut si o pagina de Facebook si m-am inscris in diverse grupuri dedicate bloggerilor .
In aceste locuri am descoperit o multime de alte bloguri interesante , pe care le citesc si acum . Blogul meu a fost la randul lui descoperit si vizitat si acum de aceleasi persoane . Am intalnit bloggeri pasionati cu care am impartit  si impart idei , comentarii , bloggeri care te inspira si ii inspiri , care au un cuvant de spus . Bloguri in care am descoperit lucruri utile , subiecte inedite si pasionale , intamplari de viata , lucruri care te fac sa zambesti , sa meditezi .
Am aflat  ca dincolo de ecranul monitorul exista o lume , exista persoana care desi par departe si pe care nu le cunosc seamana putin cu mine , care seamana cu tine .
Incetul cu incetul incepi sa le descoperi , sa le indragesti sa te identifici cu ele . Sa accepti laude din partea lor , dar si critici constructive .
Te faci curios sa cunosti oameni din spatele acelor monitoare si sper ca intr-o zi voi cunoaste persoanele din spatele blogurilor si a userelor din diverse grupuri . De ce ? Pentru ca nimic nu se compara cu viata " reala " de care pomeneam mai sus . Emotiile sunt mult mai intense si mai placute in aceasta lume . E mult mai usor sa vezi cat de sincera este o persoana privind-o in ochi , ascultandu-i vocea . Pentru ca atat de relaxant sa te strangi de vorba in jurul unei mese .

Acesta postarea participa la Super Blog 2014

1 comment:

  1. Intr-adevar avem nevoie sa ne privim din nou in ochi. multumesc, un mesaj frumos :)

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.