Pentru pasionatii de pictura

Talentat si pasionat de pictura ? Doar un hobby sau mai mult decat atat ?
Daca da , atunci iti recomand magazinul Mustash . De ce ? Pentru ca aici gasesti o multime de articole pentru hobby-ul tau . Dupa parerea mea , cel mai bine aprovizionat magazin din aceasta categorie . Practic raiul celor pasionati de pictura si nu numai .
Pe scurt Mustash este un magazin lansat in anul 2009 . In prima faza comercializa doar produse pentru artisti . Ulterior datorita faptului ca este un magazin de incredere in care vei gasi mereu produse de calitate , Mustash a crescut pe zi ce trece . Astfel in 2012 s-a deschis si primul magazin online , in Bucuresti . Din 2013 poti gasi magazinul pe Calea Grivitei , nr. 37 , Sector 1 , Bucuresti . Aici vei putea gasi : panze si seturi de panze , pensule si seturi de pensule , pensule , cutite de pictura , pensule rola stampila burete , manechine pictura , sevalete , casete , cartoane , blocuri de desen , adezivi , margele , pasle , fetru , produse pentru  patchwork , produse pentru tehnica Quilling , produse de mercerie si multe altele .
Eu am aruncat o privire la categoriile care ma intereseaza pe mine cum ar fi margele si articole pentru croitori si am gasit o multime de produse utile si la preturi foarte bune . Inclusiv articole pe care nu le gaseam de niciun fel pe alte site-uri de profil . Din pacate la pictura nu ma pricep , daca ma pui sa desenez o pisica e posibil sa iasa un caine .
In plus in aceasta perioada profita si viziteaza magazinul ca saptamana reducerilor la materiale pentru artisti incepe pe 21 noiembrie si se termina pe 28 Noiembrie – Vineri – Black Friday. Saptamana reducerilor la Mustash se desfasoara atat online, cat si in magazinul Mustash din Bucuresti Calea Grivitei nr.37 .Grabeste-te si prinde Black Friday la Mustash pentru ca mai sunt doar cateva zile . Iata cateva exemple de reduceri de care merita sa profiti in aceasta perioada : Sevalet trepied metalic , Pachet Mustash – 180 Ron 28 culori de ulei Mustash 37ml , pachete de panze la diferite dimensiuni si multe alte reduceri .
In ultima vreme am fost atrasa de tehnica quilling si pe site-ul Mustash am gasit o multime de articole pentru acest hobby si preturile sunt mici . Asa ca in curand inafara de creare de bijuterii handmade , portfarduri si plicuri handmade probabil o sa ma apuc de quilling.

2 comments:

  1. Multumiri pentru recomandari. Nu am talent la pictat,dar imi place sa pictez.Pupici!

    ReplyDelete
  2. Are un logo interesant magazinul. :)

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.