Prima intalnire cu parfumul preferat

Se spune ca pana iti vei gasi printul trebuie sa saruti multe broaste . Si uneori chiar asa este . Multe dintre noi l-am gasit deja ( ca mine :D ) , altele inca il mai cauta . Dar nu e panica pentru ca ce e al vostru e pus deoparte si mai devreme sau mai tarziu , toata lumea isi gaseste jumatatea , fie ca e fata sau baiat .
Stiu ...poate ca nu e o comparatie tocmai reusita , dar unoeri e greu sa-ti gasesti parfumul preferat si perfect pentru tine . Pana il gasesti incercei tot felul de arome , de marci , il cumperi di diverse locuri , apelezi la parerile prietenelor .
Dar alegerea unui parfum e relativa , fiecare are gusturile lui si mai ales un pafrum poate sa miroasa diferit pe alte persoane .
Insa , toate cred ca ne amintim momentul in care ne-am intalnit cu acel parfum care a fost si este pur si simplu perfect . Exact mirosul pe care ni-l doream , un parfum care rezista .
Sursa foto : OnlineParfum.ro
Eu am incercat foarte multe parfumuri pana sa-l gasesc pe el , seducator , delicat dar in acelasi timp puternic . Lady Million de la Paco Rabanne , caci despre el este vorba a intrat in top 5 parfumuri preferate si pot spune ca e chiar pe locul 1 .
Prima data l-am intalnit intr-un magazin special , unde am putut sa-l miros si de atunci m-am indragostit de el si suntem aproape nedespartiti. Imi place acest parfum , nu este nici foarte dulce , nu are un miros mult prea puternic incat sa deranjeze si mai ales este un parfum care rezista destul de mult timp pe piele .
In prezent preferi sa-mi cumpar de pe site-uri specializate care comercializeaza parfumuri online . Stiu aproape sigur ca il au pe stoc , il gasesc in cantitatile pe care mi le doresc si de cele mai multe pe astfel de site-uri beneficiezi de tot felul de promotii.
Care e parfumul vostru preferat ?

P.S. : Fetelor daca gusturile la parfumuri se mai schimba , chiar daca la un moment dat credeam ca e perfect , atunci cand ne gasim printul trebuie sa avem grija sa nu-l pierdem .

Aceasta postare participa la SuperBlog 2014

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.