Reintoarcerea la emotii

Emotiile , bune sau rele ele sunt mereu prezente in viata noastra . Fie ca ne dorim sau nu , ne urmaresc , ne consuma .
Bucurie , iubire , tristete , durere , speranta , dezamagire , ura , toate apar in viata noastra mai devreme sau mai tarziu , mai des sau mai rar .
Azi as vrea sa vorbim putin despre acele sentimente negative . Uneori incercam sa le negam insa ele sunt acolo , undeva in sufletul nostru exista , chiar daca zi de zi afisam un zambet cald .
Durerea...unul dintre acele sentimente pe care eu le stiu cel mai bine . Si cand spun durere nu ma refer la cea fizica , ci la cea sufleteasca .
Durere , asta simti atunci cand pierzi pe cineva , pe cineva drag , cea mai importanta persoana din viata ta . Se spune ca cea mai cumplita durerea este atunci cand iti pierzi un copil . Da , cu siguranta este extrem de dureros , nicio durere nu se compara cu cea a unui parinte care tocmai si-a pierdut un copil .
Dar , atunci cand un copil isi pierde mama , sau tatal ? E cumplit . E atat de dureros incat nici macar nu stii cum sa reactionezi , nu te poti exprima , nu in cuvinte cel putin , pentru ca acesta se va citi pe chipul tau . Mi-am pierdut mama in fata unei boli necrutatoare . Nu inainte de luni chinuitoare , mai mult pentru ea , dar si pentru noi pentru ca o vedeam cat de mult sufera . E atat de greu sa fi atat de nepuntincios in fara durerii celor dragi , cand iti dai seama ca pur si simplu este aproape initul . Singurul lucru pe care il poti dace este sa fi tare in fata acelei persoane , sa fi mereu langa ea si sa-si demonstrezi printr-o imbratisare si o strangere de mana ca esti acolo . Daca iti vine sa plangi , fa-o atunci cand esti singur , chiar daca pare greu .
Imi aduc aminte ca am plans atat de mult incat la un moment dat nu mai aveam lacrimi . Imi doream sa fie doar un vis urat , din care o sa ma trezesc . Ma trezeam in fiecare dimineata si ma asteptam sa-i aud vocea , stateam cu urechile ciulite sa-i aud pasii pe hol . Cand ajungeam acasa ma asteptam sa fie in bucatarie , sa fumeze o tigare . Era linistitor sa deschid usa si sa o vad acolo .Sa stea cu mine cand mananc .
Imi doream chiar sa ma certe cand nu-mi faceam ordine in camera , cand stateam prea mult pe net . Sa o gasesc treaza si ingrijorata si ma certe pentru ca am intarziat , fara asa anunt . Insa nimic din toate astea nu s-au mai intamplat .
Ma uitam cu gelozie si tristete la fetele care se plimbau cu mamele , mergeau impreuna la cumparaturi . Eram geloasa cand le auzim pe colegele mele vorbind la telefon cu mamele lor , cand povesteau ce au mai facut . Parea destul de dificil sa ma mai intregrez intr-o comunitate , in care parea ca toti au ceea ce eu am pierdut nu foarte putin timp in urma .
Incet , incet m-am ridicat de jos , m-am scuturat si am mers mai departe , pentru ca stiam ca ea si-ar fi dorit acest lucru . Ca ma priveste de acolo de sus si isi doreste sa fiu fericita si puternica .
Durerea e inca in suflet , amintirile cu ea , chiar si cele din perioada in care a fost bolnava sunt inca vi si stiu ca vor fi mereu . Pe ea o port meu in suflet , impreuna cu zambetul ei cald si intelegator .
Aveti grija de parinti vostri si pretuitii . Profitati de fiecare moment . Sunt singuri care vor fi mereu langa tine , la bine si la rau si te vor asculta cu multa rabdare . Chiar daca va mai cearta , nu va suparati pe ei , o fac doar pentru ca va iubesc foarte mult , isi fac griji pentru voi si vor sa va invete tot ce e mai bine . Intr-o zi o sa va fie dor si de aceste certuri .

Aceasta postare participa la Super Blog 2014

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.