Ultimele ceasuri din Black Friday pe CautCeas

Cauti ceasuri de calitate la super preturi ? Atunci profita acum de ultimele ore de reduceri pentru ca intre 21 si 28 noiembrie pe CautCeas.ro gasesti cele mai tari oferte de Black Friday .
Vin sarbatorile de iarna , e vremea cadourilor , a bucuriei . Daca nu prea stii ce cadou sa-i cumperi iubitului sau iubitei , ce ai zice sa ii cumperi un ceas . Majoritatea dintre noi purtam acest accesoriu . Alege un model simplu care sa se poarta asorta usor oricarei tinute .
De Craciun m-am gandit la un cadou special pentru persoana cea mai importanta din viata mea . Un ceas , in primul rand pentru ca stiu ca-si doreste . Chiar daca stiu ca o sa-l poarte doar cand iesim pe undeva .zic ca merita .
Cand vine vorba de gusturi nu prea ne potrvim ce-i drept . Mie imi plac foarte mult ceasuri cu bratara metalica , lui se pare ca nu prea .
Totusi daca ar fi sa aleg iata o optiune : http://www.cautceas.ro/cumpara/kienzle-1822-kollektion-core-7752460 . Cureaua si carcasa sunt din otel inoxidabil , deci nu risc sa se oxideze sau se curete doar dupa cateva purtari . Geamul este din cristal mineral ultrarezistent si beneficiaza de o garantie de 24 de luni. In plus are o reducere de 60 % .
Si ca sa profit cu adevarat de aceasta reducere de 60 % la ceasul pe care il voi face cadou ce ar fi sa-mi fac si eu un cadou ? Am gasit un ceas exact asa cum imi place mie , nici prea mare nici prea mic , cu bratara metalica care culmea se asorteaza cu ceasul pe care vreau sa-l fac cadou : http://www.cautceas.ro/cumpara/bossart-pure-bw-1310-bk-wh-brc-7754967 . Geamul este din cristal mineral ultrarezistent ( perfect pentru aiurita de mine care mereu se loveste si scapa lucruri din mana :D ) , curea si cadranul sunt din otel inoxidabil de culoare argintie . Are garantie 24 de luni si vine insotit de cutie si manual de utilizare .
Pentru ca totalul comenzii depaseste 300 CautCeas imi face cadou transportul , da pentru o comanda de minim 300 de lei beneficiezi de transport gratuit .
Livrarea se face in 1-2 zile lucratoare , asa ca nu-mi fac griji ca produsul nu va ajunge inainte de Craciun , chiar daca fac comanda in jurul datei de 20 .
Arunca si tu o privire pe site si pregateste-ti cadoul de sarbatori .



No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.