Un laptop trecut prin multe

Prin anul 2009 m-am gandit ca daca tot am un salariu ce ar fi sa il investesc cumva . Imi doream foarte mult un laptop asa ca mi-am achizitionat rapid unul .
De atunci au trecut vreo 5 ani si in acesti ani a patit multe si culmea inca funtioneaza .
In primul rand era prietenul cel mai bun al pisicii mele atunci cand eu nu eram in camera . Emana caldura si ii placea la nebuie sa doarma pe tastura acestuia si cu greu reuseai sa o dai jos de pe el . Toate bune si frumoase pana intr-o zi cand am plecat la plimbare si am lasat laptipul pe pat . Cand m-am intors stupoare , ii lipseau 2 taste : "B" si " \ " . Nu pricepeam ce s-a intamplat . Logic ca l-am luat pe tata la intrebari , dar saracul era nevinovat . Intre timp aud un zanganit pe hol . Ghiciti ce ? Pisicuta mea dragalasa se juca cu una din taste si era foarte incantat de felul in care aluneca pe gresie. Eram pur si simplu pachet de nervi in timp ce mata mea era in culmea fericirii . Nici pana in ziua de azi nu stiu cum a reusit sa scoata tastele acelea .
M-am chinuit sa le bag la loc , dar nu a fost chip sa intre  , asa ca m-am apucat de cautat tastaturi pentru laptop .
Bine sa nu mai povestim ca obisnuiam sa mananc la laptop si probabil ca-mi faceam un sandvis din toate frimiturile care au cazut printe taste . Sau ca tot pisicuta mea dragalasa a varsat putina cola pe incarcatorul de la laptop , culmea , am observat dupa cateva zile cand deja devenise lipicios .
Bietul de el a trecut prin multe . Dar nu-i nimic pentru ca a venit si randul lui .In momentul asta este la reparat si sunt tare curioasa sa vad ce ar trebui sa schimb la el . Dupa 5 ani e clar ca ceva nu merge cum trebuie . I-as fi facut o poza ca sa vedeti ca cu toate astea , a fost foarte bine ingrijit .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.