Unghii , unghii si iar unghii

Se stie deja ca noi fetele , femeile suntem foarte atente la manichiura noastra . Sa fim mereu date cu oja sau macar sa aiba un aspect ingrijit . Niciodata parca nu avem suficiente culori de oja .
Mai mult decat atat , trebuie sa fie in tendinte , sa se asorteze cu hainele , cu evenimentul la care urmeaza sa mergem .
Cand vine vorba de asortat , recunosc ca nu ma preocupa daca oja mea se asorteaza cu hainele . Imi fac unghiile cam o singura data pe saptamana , in weekend mai exact . Tocmai de aceea prefer oje rezistente . In general incerc sa le alternez , sa nu repet culoarea 2 saptamani la rand . In general aleg in functie de stare , ce-mi vine pe moment . Incerc sa-mi asortez oja atunci cand merg la un eveniment mai special , o petrecere , o nunta , botez .

De curand ( cam acum vreo 3 saptamani ) am achizitionat 2 oje de la Farmec , din gama Ultrarezistent si pur si simplu m-am indragostit de ele . Sunt lacuri foarte rezistente . Daca insisti putin , nici nu e nevoie de 2 straturi . Am nuantele 39 ( lacuri pasta ) si 42 ( lacuri sidefate ) . Stiu ca ma pierdusem in fata acestor oje cand a trebuit sa-mi aleg doar 2 nuante . In final m-am hotarat si a venit momentul sa-mi fac manichiura . Ma uitam la amandoua si nu stiam pe care sa o folosesc prima. Saptamana viitoare promit sa vin cu un review despre aceste oje. Am vrut mai intai sa le testez , dar momentan chiar recomand oja Farmec , de fapt cam orice produs Farmec .
In general am unghiile exfoliate , se rup , si-au pierdut din luciul natural , tocmai de aceea am probleme cu rezistenta ojei pe unghii . Insa cu oja de care spuneam mai sus nu am avut probleme timp de o saptamana .
Personal folosesc nuante ceva mai neobisnuite ( nu prea am oje roz de exemplu ) . In general imi plac nuantele mai inchise , albastru , verde , mov etc. Dar si nuantele nude : bej -roze . etc .
Acum insa am vazut noile lacuri Farmec Collection 2014 si au culori superbe . Deja stiu ca imi cumpara macar 2-3 nuante noi : YOUR HIGHNESS , SANTA'S HERE , IT'S FREEZING OUT THERE . In plus sunt foarte ieftine . Dar , daca stau sa ma gandesc mai bine cred ca in noua mea de colectie de oje va intra si ENJOY YOUR DARK SIDE . Dap , desi multe fete se feresc cu unghiile negre , mie chiar imi plac. Si oricum aceasta nonculoare o folosesc des pentru modele , deci trebuie neaparat sa o am .
P.S. Stiu deja ca de Craciun o sa am unghiile rosii cu nunta Santa's Here . :)

Aceasta postare participa la Super Blog 2014

1 comment:

  1. Am folosit si eu produse din aceasta gama si stiu ca sunt bune si ca pret si ca rezistenta!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.