Vesnica mea problema - Tenul uscat

De foarte muta vreme ma confrunt o problema destul de deranjanta , mai exact am tenul foarte uscat , mai ales pe timpul ierni .
Cu greu gasesc o crema pentru fata care sa ma ajute . Marea problema e ca din cauza ca acestea este foarte uscat am impresia ca ma mananca fata . Se vede foarte urat cand ma dau cu fond de ten , pare ca as fi aruncat cu faina pe fata . Daca mai aplic si pudra parca am bagat capul intr-un borcan cu faina .
In plus tenul uscat / deshidratat parca pare mai batran , mai ridat .
Recunoc ca e si greseala mea , beau prea putin apa , uneori trece ziua si abia daca am baut un pahar de apa . Din cauza aceasca tenul meu se deshidrateaza . Ca si cum nu ar fi fost de ajuns , vara ma trezesc cu o frumoasa iritatie pe frunte si tample . Din fericire scap de ea pe timpul iernii . Tind sa cred ca ori e o iritatie care apare din cauza transpiratie , ori un fel de alergie la soare .
Am incercat tot felul de creme , apa termala , tratamente naturiste , dar tenul meu nu vrea si basta , se incapataneaza sa ramana uscat .
Am observat ca produsele cosmetice romanesti sunt de cele mai multe ori mai bune decat multe alte marci straine . Cum ar fi produsele de la Farmec  . De curand acestia au lansat prima linie de produse dermatocosmetice . Da , eu m-am inteles foarte bine cu produsele de la Farmec si am asteptari destul de mari de la noua gama Gerovital H3 DERMA+ Este prima gama anti-age din lume .
Spuneam ca am asteptari mari. Da, chiar am . Pentru ca Gerovital nu m-a dezamagit niciodata . Promit ca sa incerc aceasta noua line si sper din suflet sa ma ajute cu problema tenului uscat si sensibil . Promit sa revin cu pareri pe blog , dupa folosire .
Pana la urma produsele de la Gerovital , cred ca nu exista femeie care sa nu le fi incercat macar o singura data . Macar Laptele Doina , de la Farmec - sincer face minuni .

Aceasta postare participa la SuperBlog 2014 .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.