Bancurile saptamanii

Un tată îi spune fiului său:
- Copile, când era Napoleon de vârsta ta avea doar note bune.
- Tată, când era Napoleon de vârsta ta era împărat.


O blondă s-a dus să-şi ia permisul de conducere. La examen, poliţistul o întreabă:
- Ştiţi cum funcţionează motorul maşinii?
- Pot să explic cu cuvintele mele?
- Da, bineînţeles.
- Bruuuummm, bruuummm, bruuuuaaaaammmm...


Un tânăr sta de vorbă cu un domn mai în vârstă.  
- Când mă însor, primul lucru pe care-l voi face va fi să o trimit pe soacră-mea doi ani în vacanţă! 
- N-ai vrea să te însori cu fiica mea?


Părinţii  îşi ceartă copilul şi-l pedepsesc că a  luat nota 4 la geografie. 
- Măi femeie, noi am certat copilul ăsta că n-a ştiut unde-i Marocul, dar noi  ştim? 
- Nu ştim, dar nu poate fi departe. Am la serviciu unul din Maroc şi vine cu bicicleta… 



– Dumnezeule, ce vanataie ai !
- Da, e de la pisica!
- O asa vanataie imensa?
- Da, m-a lovit sotia cu pisica in cap!
- Judecand dupa vanataie, pisica e facuta praf!
- Da de unde! N-a avut nimic ca era ... din bronz!


O româncă, la produs în Italia, este acostată noaptea de un client.
- Cât costă?
- 50 Euro...
O bagă în maşină, îi dă banii şi îşi face treaba. A doua noapte, figura se repetă... a treia noapte la fel... În a patra noapte... fata se uita la el şi îl întreabă:
- Auzi mă, da` tu de unde eşti? că parcă te cunosc...
- Din România.
- Ce coincidenţă, şi eu la fel! De unde din România?
- Din Ciuperceni.
- Ce coincidenţă, şi eu la fel!
- Coincidenţă s-o crezi tu... Mi-a dat tactu` 500 de euro pentru tine, dar mi-a zis sa nu ţi-i dau toţi odată, că-i cheltui!



- Ce faci, melcule? Unde fugi aşa?, il întreabă ursul pe un melc.
- Ce să fac, răspunde melcul, vine D.N.A.-ul să mă aresteze.
- Păi, de ce?
- Păi: eu - casă, tata- casă, mama - casă, soră-mea - casă... De asta.
Stă ursul, se gândeşte puţin şi o rupe şi el la fugă. Şi fuge şi fuge... Se întâlneşte cu cocostârcul. Cocostârcul îl întreabă:
- Ce faci, ursule? De ce fugi aşa?
- Ce să fac, răspunde ursul, fug, că s-ar putea să mă cerceteze D.N.A.-ul.
- Păi, de ce?
- Păi: eu - blană, tata - blană, mama - blană, soră-mea blană... De asta.
Stă cocostârcul, se gândeşte puţin şi o rupe şi el la fugă. Şi fuge şi fuge şi fuge... Se întâlneşte cu maimuţa. Maimuţa îl întreabă:
- Ce faci, cocostarcule? Unde fugi aşa?
- Ce să fac, răspunde cocostârcul, fug, că s-ar putea să vină D.N.A.-ul să mă cerceteze.
- Păi, de ce?
- Păi: eu - pe picior mare, tata - pe picior mare, mama - pe picior mare, soră-mea - pe picior mare...
O rupe şi maimuţa la fugă. Şi fuge, şi fuge, şi fuge... Se opreşte deodată brusc şi exclamă:
- Dar eu de ce dracu' să fug? Eu - cu curul gol, tata - cu curul gol, mama - cu curul gol, soră-mea - cu curul gol...


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.