Cris Smile , zambetul perfect

Cui nu ii este frica de stomatolog ? Se duce cineva de placere la acesta ? Tind sa cred ca nu .
Eu cel putin sunt ca un miel la taiere atunci cand vine vorba de mersul la stomatolog . Pur si simplu mi-e frica , probabil ca aceasta este din cauza faptului ca am fost destul de chinuita de medici incompetenti .
Insa norocul nostru este ca din cand in cand mai dam si peste un cabinet stomalogic in care medicii isi fac meseria cu pasiune si dedicatie , mereu atenti la pacienti punand pret si pe confortul fiecaruia dintre noi . Comunicare dintre medici si pacienti este foarte de asemenea importanta pentru cabinetele stomatologice CrissSmile .
In urma cu ceva timp , m-am trezit cu o masea umflata cat casa . Frica de stomatolog m-a facut sa astept sa treaca de la sine cu antibiotice .  Cineva mi-a recomandat cabinetul CrisSmile si m-am bucurat ca i-am urmat sfatul . Am fost foarte multumita , tocmai de aceea ma gandesc sa merg tot la ei pentru implant dentar
De ce implant ? Logic ca m-am dus mult prea tarziu . A fost necesar sa astept ca infectia sa se mai tempereze , apoi sa fac o extractie . Cand am auzit cuvantul extractie deja ma gandeam la durere . Insa o fost o procedura simpla , nedureroasa si rapida . Medicul a fost rabdator cu mine , mi-a explicat procedura pe intelesul meu si de ce este neaparat nevoie de o extractie . Apoi , tot cu rabdare mi-a spus ce am de facut in urmatoarele ore si cat este de importanta igiena orala .
Au preturi acceptabile , mai mici decat la alte clinici cu pretentii . Dar pana la urma cea mai importanta este sanatatea . Bani vin si pleaca .
Va sfatuiesc sa nu neglijati probleme dentare si sa mergeti la medicul stomatolog , inainte sa fie prea tarziu . Mai bine previi decat sa tratezi .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.