Evitati FanCourier

Cu totii am avut experiente neplacute cu firmele de curierat , ba intarziau coletele , ba nimeni nu stie sa-ti zica nimic .
Saptamana trecuta am facut o comanda la Avon si am ales sa-mi fie livrata acasa . Miercuri am observat , ca fusese livrata . Tot miercuri am incercat mai bine de o ora sa dau de cineva de la CallCenter si nimeni nu se sinchisea sa raspunda la telefon . Comanda mea inca nu plecase din sediul FanCourier si vroiam neaparat sa fac o schimbare de adresa si sa vina la munca pana la ora 13 .
Sunam de pe 2 telefoane , intr-un final raspunde cineva la telefon . A , sa nu mai zic ca am tot dat si mailuri la care mi s-a raspuns abia azi .
Coletul meu urma sa ajunga miercuri , doar ca nu a mai ajuns , cel putin nu la mine , da coletul meu a ajuns la altcineva . Si culmea coletul care trebuia sa ajunga la mine , nu a mai ajuns deloc .
Azi primesc din nou telefon si email ca imi va ajunge coletul chiar azi . Si tot astept pana la ora 16 . Ma suna domnul curier sa ma intrebe etajul . Nu trec nici 10 minute primesc un alt telefon de la curier , ca totusi o sa mai dureze putin , pentru ca a incurcat coletele . Deja nervoasa ii spun :
Da? Iar ? A mai fost incurcat si saptamana trecuta , cum este po...
si sunt brusc intrerupa de acest curier bine crescut
Da? Ok , la revedere !
Nu ma asteptam la explicatii filozofice si nici la matanii , nu la un simplu "Scuze " si o asigurare ca totusi candva coletul va ajunge la mine .
Acum nu-mi ramnane decat sa astept si sa sper ca totul o sa fie bine de data asta si ca nu-mi lipseste nimic din colet , avand in vedere ca a fost plimbat la alte 2 persoane .
Problema este ca au fost persoane care si-au pus baza in mine , persoane carora le-am promis ca produsele vor ajunge exact inainte de Craciun , pe care intr-un fel sau altul le-am dezamagit si mai ales le-am incurcat planurile .
Asa ca dragii mei , evitati pe cat posibil aceasta firma de curierat daca vreti sa ramaneti cu nervi intregi si mai ales daca vreti sa ajunga coletul la voi , nu pe la altii.

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.