Review - Lac de unghii Gel Finish de la Avon

Am tot promis ca voi face review-uri ale produsele cosmetice pe care le-am folosit si pe care inca le folosesc , asa ca intr-un , tarziu , ma tin de cuvant .
Azi a venit randul unui lac de unghii , mai exact : Gel Finish de la Avon .
Ce promite :
Obtine efectul de manichiura realizata la salon chiar la tine acasa

  • 3 în 1 baza pentru netezire si protectie
  • culoare intensa dintr-o singura aplicare
  • top coat pentru un plus de stralucire si rezistenta 

Cum actioneaza: Pensula cu design special asigura o aplicare usoara si precisa.
Parerea mea :
Sa le luam in aceeasi ordine .
Despre protectie nu pot spune foarte multe , pentru ca in mod normal aplic o baza , insa chiar daca am folosit-o de 2 ori consecutiv , unghiile mele nu s-au ingalbenit . Cat despre netezire pot sa spun ca da are efect , mai ales ca eu am unghiile exfoliate .
Da , culoarea este intensa , inclusiv in poza de mai jos am aplicat un singur strat .
Stralucire are de asemenea , poate un pic mai mult decat o oja normala . Nici la capitolul rezistenta nu sta rau . Poza este facuta la 2 zile dupa ce am aplicat oja . S-a curatat foarte putin pe margini , acolo unde unghiile mele sunt exfoliate . In general rezista o saptamana fara prea mari probleme , fara sa aplici top coat .
Pensula este un pic mai subtire si lunga decat cele normale . Il consider un plus , pentru ca marginile unghiilor sunt mai usor de acoperit in acest fel.
Pe scurt , sunt multumita de aceasta oja si cat de curand vreau sa-mi mai cumpar si alte nuante .
O gasiti pe site-ul Avon la pretul de 12,99 lei ( pret promotional ) , Nuanta pe care o am eu este Fire Cracker


Ce am mai folosit :
Baza pentru netezirea unghiei - Avon
Top coat Maybelline
Spray pentru uscarea lacului de unghii - Avon
Tatuaje unghii pe baza de apa


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.