Review : Palton Tania Crem de la Zonia

Atunci cand vrem sa cumparam ceva online ne lovim intotdeauna de anumite temeri , cum ar fi : daca nu o sa mai primesc produsul chiar daca l-am platit sau daca produsul comandat nu este exact ca in poze .
Am tot vorbit pe site despre produsele de la Zonia pentru ca imi plac foarte mult , tocmai de aceea pentru a va convinge ca am dreptate am decis sa fac un scurt review al Paltonului Tania Crem pe care mi l-am cumparat acum cateva zile .
In primul rand vreau sa subliniez faptul ca produsul a ajuns foarte repede , chiar a doua zi . La deschiderea coletului am fost placut surprinsa pentru ca arata la fel ca in imagini .

Singura diferenta este ca mie imi vine putin mai lung decat in imaginea de mai sus , dar asta si pentru ca eu sunt mai micuta de inaltime ( decat 1,65 ) si sunt si slaba.
In rest material este foarte calitativ , nu este greoi . Si ce-mi place foarte mult , este blanita de la gluga pentru ca este foarte ampla si are culori foarte frumoase . In plus nu este genul acela de blanita care seamana mai degraba cu o matura . Este fina si moale la atingere . Culoarea materialul de asemenea corespunde cu cea din imagini .
Si pentru ca imaginile vorbesc de la sine , am facut cateva poze . Scuzati calitatea lor , mi le-am facut singurica . Insa promit sa revin cu poze mai ok cat de curand .
Paltonul Tania Crem este disponibil pe site-ul Zonia si il puteti achiziona de aici , la pretul de 199 de lei .








P.S. : Paltonul este destul de calduros si-l poti lua si peste un pulover mai grosut , fara sa te simti inconfortabil . Iubitului meu i-a palcut foarte mult , dar si colegelor de la munca . 

2 comments:

  1. Este foarte dragut paltonul si-ti vine foarte bine

    ReplyDelete
  2. @Yasmine
    Multumesc ! Mie imi place foarte mult si e si foarte confortabil .

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.