Recomandare : Telefoane Allview

Cand vine vorba de telefoanele mobile toti ne indreptam spre cele mai noi modele , spre cele mai apreciate branduri , dar de cele mai multe ori acestea au si preturi pe masura .
In urma cu mai bine de un 1 an , am ales sa fiu un pic mai practica si sa aleg un telefon performant , dar la un pret mult mai accesibil , tocmai de aceea am ales din telefoanele celor de la Allview .
In momentul de fata detin un telefon Allview P5 Quad , tocmai de aceea am sa vorbesc putin despre el .
Personal sunt foarte multumita de el . Ce m-a atras cel mai mult ? Este Dual Sim si merg in pararel cu telefonul si cartela pentru internet .  Pana acum nu am avut probleme cu el in aceasta privinta . Ambele au mers perfect , fara sa se blocheze .
Se misca foarte bine cand vine vorba de jocuri sau de internet . Si cand spun jocuri , ma refer si la 1 ora 2 de jucat aproape fara oprire .
Versiunea de Android este de 4.1.2 .
Cat despre bateria , daca il butonez tine o zi , daca il folosesc doar pentru mesaje si apeluri tine cam 1 zi si jumatate sau chiar mai mult .
Pozele ies destul de bine , in special la lumina naturala , seara insa nu mai sunt la fel de clare , dar au o calitate multumitoare . Are si blitz . Camera are 8 MP ( HD - 1080p ) , cea frontala are 1MP  .Imi place foarte mult ca si functia HDR , pozele ies mult mai clare si detaliile sunt mai bine evidentiate . Filmarea este buna , se vede clar , se aude bine .
Per total este un telefon bun , la un pret acceptabil .
Acum ma tenteaza sa-mi iau un telefon nou , te fapt nu eu , ci iubitul meu si mai mult ca sigur tot spre Allview ne vom indrepta .
Mie imi place foarte mult Allview Viper S . La fel este Dual Sim  . Are Gorilla Glass3 , Android 4.3 Jelly Bean . Memoria Flash este de 16GB , cea RAM de 2 GB , memoria poate fi imbunatatita pana la 32 GB . In plus camera are 13 MP , cea frontala are 5MP .
Avand un telefon Allview si fiind multumita de el , nu sunt reticenta in privinta acestuia .
Daca v-am convins de calitatea telefoanelor de la Allview , atunci te invit sa parcipi la un concurs unde poti castiga un telefon Allview C6 Quad . Participa la campania Allview de pe Blogawards si acest telefon poate fi al tau .
Multa bafta tuturor !

1 comment:

  1. Buna ,

    puteti sa-mi comunicati o adresa de e-mail de contact ? doresc un parteneriat cu blogul dvs. Astept un raspuns aici. Ms.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.