Bancurile saptamanii ( 18 )

Invatatoarea scrie pe tabla:
“2-2=”
Apoi îl întreabă pe Bulă:
- Bulisor, spune tu care este rezultatul.
- Meci nul, doamna!

Alinuta:
– Nu vreau sa mai vina bunica la noi!
Tata:
– De ce? Doar ca orice bunica are grija de tine si iti aduce in fiecare seara cate un pahar cu apa!
Alinuta:
– Da, dar ca orice bunica nu-si scoate proteza din el!


Seara la cina, o familie de berze isi fac monetarul. Barzoiul tata:
- Dragii mei azi am produs binisor! Am dus un baietel unui avocat,… a iesit ceva spaga! Tu?
- Eh, am fost la un amarat, raspunde mama barza. S-a imprumutat. Dar tu puiut mic?
Puiul de barza:
-Eu am fost la un camin studentesc! Mama ce spaima am bagat in ei!

- Am un camion in stanga, o masina de pompieri in dreapta, un rinocer in fata si doi delfini in spate. Ce sa fac?!
- Te dai jos din carusel si alta data sa nu te mai imbeti ca porcul!

In New York a fost retinut un arab cu un praf alb suspect. In urma analizei rapide efectuate, s-a constatat ca praful nu era antrax. Autoritatile si-au cerut scuze fata de retinut, dupa care acesta s-a dus mai departe sa-si vanda heroina…

Vine Bula de la scoala si-i zice maica-sii, bucuros:
- Mama, cred ca am inceput sa devin un adevarat filosof!
- Bravo, puisor! raspunse ea. Dar cum ai realizat?
- Pai pana acum, cum deschideam gura, cum imi spunea doamna invatatoare: “Daca taceai, filosof ramaneai!”… Acum nu mai scot un cuvant cand ma intreaba ceva!


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.