Din ciclul : abuzuri ale controlorilor RATB

Revin in blogesferea dupa o oarecare absenta . Si nu oricum , ci usor frustata de lumea din jurul meu , mai exact de controlorii RATB .
Cu totii stim ca cei mentionati mai sus , apeleaza la intimidare .
Saptamana aceasta , intr-o dimineata , m-am horatat sa iau autobuzul . Incepuse sa ploua . Ma urc intr-un troleu ( 61 mai exact ) . Doar ce urc , ma postez langa aparatul de validat , incep sa caut in geanta , doar ca asa cum stim trolee nu sunt prea stabile si la un moment dat , am renuntat la cotrabait sa ma tin de bara sa nu pic . Mentionez ca merg doar o statie
In acel moment , de pe scaun se ridica un domn ( in urma lui se aude " Las-o ma sa valideze " . Nu , domnul , nu a luat in seama sfatul colegului sau . Imi cere cardul . Eu ii explic politicos ca nu am apucat sa validez ( nu facusem niciun sfert de statie ) . Imi ia cardul si-l baga in buzunarul sau . Domnul controlor imi spune : N-ai validat cardul ! Buletinul ! Ii spun ca nu-l am la mine , moment in care ma " flancheaza " intre bara si scaune si imi spune sa nu cobor . Ii spun frumos , sa-mi inapoieze cardul , sa pot valida si refuza . Incerc sa ies din contul in care ma inghesuise , moment in care ma impinge . Atunci un domn foarte dragut , incearca sa ma ajute sa scap , din pacate acesta este bruscat de cealalt controlor si jignit : " Si tu tarane ce te bagi , nu vezi ce fata de taran prost ai ? " . Intr-un final ajungem in statie , un domn mai in varsta vede un echipaj de politie si-l cheama . Doar in acel moment am reusit sa scap din coltul meu . Incerc sa discut cu domnul politist sa-i explic situatia , aceasta ma ignora , mai mult decat atat ii intocmeste proces verbal domnul care a incercat sa ma apare . Termina de completat , ii abordez din nou , imi intoarce spatele si pleaca spunandu-mi " Tu esti vinonata " .
In zadar incerc sa-i spun domnului controlor ca nu am fost lasata sa validez , el o da una si buna ca sunt mincionoasa , ca nu vroiam sa validez , ca circul fraudulos . Ii spun ca am bani pe card . Raspunsul lui : Degeaba , nu l-ai mai validat de pe data de 10 " . Pai daca nu am mai mers cu masina ? " Alt raspuns " Nu conteaza " .
Dupa toata discutia asta , reusesc sa-mi recupez cardul spunandu-i ca nu are voie sa faca asa ceva . Ma ignora . Il informez ca voi depune plangere la politie si voi face si reclamatie , moment in care ma trimite la judecatorie .
Intr-un final dau sa plec . Nu inainte sa fiu informata ca il va da in judecata pe domnul care a incercat sa ma apere ( cel care a fost jignit si bruscat ) si ca eu voi fi chemata ca martora . Am tacut ! Si mai furios imi spune " Si pe tine o sa te dau in judecata " Il intreb calma , dar recunosc usor ironica: Pentru ? Si ghiciti ce raspuns primesc ? "Pentru asta" . Asta ce ? Acelasi raspuns fara sens " Pentru asta ! Sa astepti citatia acasa "
A incercat sa ma intimideze pana in ultimul moment ! E normal , sunt fata , sunt miniona , sunt usor de speriat !
Asa ca , aveti grija , mai ales voi fetelor , nu-i lasati sa va abuzeze , sa ma jigneasca . Nu au niciun drept . Nici macar drept moral . Sunt niste lasi , care nu au curajul sa se ia de cineva pe masura lor .
Voi ati avut intamplari de acest gen ?

5 comments:

  1. Pai asta trebuia reclamat direct la RATB, la Primaria Capitalei prin mail sau prin posta clasica. Cu data, ora, numarul de troleibuz, unde si cand erau la control si erau depistati.

    ReplyDelete
  2. Blatist-o valideaza cardul. lasa vrajeala asta democratica de 2 lei pe blog si apoi te vaita!!!..eu daca eram iti dadeam 2 scatoalce de nu te vedeai..platesc nu de frica .c-a sa nu ma cert k tine cu controlorii 50 de lei si stau linistit o luna intreaga dar cei sa-i facai e mai usor sa te vaiti pe blog cand validezi odata la 3 luni o calatorie desi mergi zilnic si iti "rupi" gatul dupa controlori..asta e de data asta ai furat-o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bai , omulet daca citeai vedeai ca nu au lasat-o sa valideze . Fata avea card si calatori , dar nu a fost lasata sa valideze si nu merge zilnic cu metroul . Se poate considera retinere de bunuri personale . Nu are voie sa-ti ia cardul sa-l bage in buzunar . Controlorii sunt doar niste mizerii de oameni ca tine care merita pusi la punct !

      Delete
  3. @Cristi
    Am facut reclamatie la RATB , fara niciun raspuns . Reclamatiile sunt in van , pentru mereu vor veni alti , care la fel vor apela la intimidare . Nu m-a deranjat ca mi-au dat amenda , pe cat m-a deranjat ca m-au impins si m-ai jignit . Atat pe mine , cat si pe alti calatori !

    ReplyDelete
  4. @Anonim
    In primul rand masoara-ti limbajul . In al doilea rand , citeste si apoi comenteaza .
    Daca citeai observai ca vroiam sa validez chiar daca mergeam doar o statie , dar domnul controlor nu m-a lasat si a bagat cardul meu in buzunarul lui , desi colegul lui a tipat sa ma lase sa validez .
    Merg foarte rar cu masina , folosesc metroul si pana la metrou prefer sa merg pe jos .
    Si aici e vorba de comportamentul domnilor controlori care apeleaza la intimidare , jigniri si insulte .
    Si in al treailea rand , daca esti atat de tupeist / a nu te mai ascunde , posteaza-ti numele . Cu Anonim , toti aveti tupeu .

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.