Bancurile saptamanii ( 19 )

Cercetatorii germani au ajuns la concluzia ca spermatozoizii pot face calcule. Aha, deci a fost o vreme când Marian Vanghelie stia tabla inmultirii!

-Tatiii, ce e ala ''barbat''?
-Pai...este un om puternic, care iubeste, protejeaza si are grija de familia lui!
-Supeer! Vreau sa devin barbat, ca mama!!!

Doua blonde in lift:
-Tu fata!!!! Liftu asta miroase a sperma.
-Taci tu!!! Am ragait eu.

Dupa cina, tatal le povestea fiilor sai istoria familiei:
- Strabunicul meu a luptat impotriva Rozelor, bunicul meu in razboiul impotriva republicanilor, tatal meu impotriva nemtilor în cel de-al doilea razboi mondial.
La auzul acestor cuvinte, fiul cel mic spuse:
- Dar ce are familia asta de nu se poate intelege cu nimeni?


Cica un tip se duce la doctor fiind racit (tusea intr-una). Doctoru' il consulta si ii prescrie un medicament, dar din graba pe reteta apare un diuretic puternic. Doctoru' il cheama inapoi dupa trei zile. Cand se intoarce omu', doctoru' intreaba.
-Mai tusiti domnu'?
-Da ce credeti ca mai am curaj?


Bula si Bubulina castiga o excursie la Milano si bilete la opera.
Ajunsi acolo, iau un taxi si cer soferului sa ii duca la bisericile din oras.
Intra si ies repede din fiecare biserica. Soferul ii intreaba ce cauta...
- Avem o invitatie la "Nunta lui Figaro", dar nu stim in care biserica se tine!




No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.