Review - Ulei de cuticule Farmec

Din fericire pentru mine nu am probleme mari cu cuticulele , sunt foarte finute . Tocmai de aceea nu obisnuiesc sa mi le tai , nici la salon pentru simplul fapt ca fiind foarte mici uneori imi da sangele .
Totusi le am uscate , de fapt pot sa zic ca am mainile uscate , motiv pentru care trebuie neaparat sa folosesc un ulei pentru cuticule .
Imi place foarte mult uleiul de la Farmec - Tratament expert . Eu ma impac foarte bine cu el . Se innmoaie destul de repede si are efect cam 2-3 zile ( in situatia in care este recomandat sa folosesc ulei de cuticule in fiecare zi ). Il folosesc doar o data pe saptamana si sunt multumita .
Il aplic pe cutile , astept aproximativ 5 minute , apoi masej usor . Prin masaj produsul intra mai bine in piele .
Este usor de aplicat , are o pensula destul de rigida si subtire . Suficient de uleios . Nu exagerat . Spre exemplu am mai intalnit ulei de cutile care nu se lua de pe maini nici dupa ce frecai temeinic cu sapun .
Este suficient doar sa te speli cu sapun si gata . Eventula pentru a te asigura ca oja are o aderenta si o rezistenta mai mare poti folosi si putina acetona pe fiecare unghie .
Il puteti achizitiona online :


Sau direct de pe site-ul celor de la Farmec 

Il gasiti aproape in orice hypermarket sau farmacie , chiar si la buticurile de langa casa . Pretul variaza de la 8 la 10 lei .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.