Abuz al politistilor romani

Am vazut videoclipul de mai jos si pur si simplu am ramas fara cuvinte !
De ce  ?
O femeie a traversat printr-un loc nepermis . Oamenii legii i-au cerut femeii sa se legitimeze , aceasta spunandu-le ca nu are actele la ea . Si de aici calvarul . 
3 politisti au tabarat pur si simplu pe biata femeie sa ii puna catusele . Pur si simplu aproape ca au pus-o la pamant . Femeia urla de durere  spunand " Lasati-ma in pace , mi-ati rupt mana " . Pur si simplu trageau de ea , de mainile ei .
Trei barbati se lupta cu o femeie in varsta . Ce inseamna asta ? Ce exemplu putem lua noi de acesti politisti ?
Au tratat-o ca pe un infractor extrem de periculos .
Insa cel mai bine vedeti si voi videoclipul , poate ca exagerez eu , poate ca aceasta este un comportament normal. 






Daca Politia are un asemenea comportament , cum putem sa cerem sa fim un popor civilizat ? De aceasti oameni ar trebui sa luam exemplu

1 comment:

  1. Socant ! Initial am crezut ca femeie a omorit pe cineva ! Doamne fereste , am ajuns in halul in care sa ne fie frica de politie ! Oameni de nimic , meriti da-ti afara in suturi din politie , exact cum au facut si ei cu aceasta doamna .
    Totusi ma intreb de ce niciun trecator nu a intervenit sa ia bestiile de pe ea ?

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.