Eficienta unei tablete

Daca in urma cu ceva , tableta era mai degraba o fita , acum a devenit un fel de necesitate . Necesitate poate ca e mult spus , insa iti ofera o oarecare sursa de confort .
Ca sunt fana Samsung deja stiti . Am pus ochii pe o tableta de la aceasta firma , nici prea mare , nici prea mica . Perfecta pentru nevoile mele : Samsung Galaxy Tab4
Imi doresc foarte mult o tableta . Pana acum aveam diverse motive , cum ar fi : sa o pot lua cu mine prin metrou . Merg destul de mult cu metroul , imi place sa citesc si in felul acesta as avea mereu acces la cartile preferate .
In plus voi fi mereu conectat la blogul meu . As putea sa scriu de oriunde si oricand . Stiti cu totii , uneori fix cand esti pe drum iti vin niste idei foarte interesante . Poti astepta pana ajungi acasa , dar ideile parca nu mai suna atat de bine . Momentul acela de inspiratie s-a cam evaporat . Sau poti posta live de la locul evenimentului la care participi . Nimic nu se compara cu aceea euforie , mai ales cand o poti exprima exact in momentul oportun .
As fi  mereu conectata la site-urile de socializare prin intermediul carora imi promovez blogul . Mereu in legatura cu cititorii mei sau citind blogurile preferate .
Acum am un motiv in plus sa imi doresc o tableta . Avand un bebe pe drum , m-ar ajuta foarte mult , mai ales cand vine vorba de confort . As putea sa stau relaxata in pat cu tableta, trece timpul mult mai usor. Am un laptop , dar uneori devine destul de greoi si incomod , mai ales cand ai burtica de gravida.
Sau as putea sa o folosesc in parcul de langa bloc , mai ales atunci cand nu o sa ma pot duce singura prea departe de casa  , cand simt nevoia sa ies la aer liber si din pacate sotul este la munca .
Probabil imi va folosi si dupa ce se naste bebelusul . Cat el doarme e mult mai simplu sa deshid tableta si sa-mi fac putin de lucru , in timp de il veghez . Pur si simplu ma asez langa patul lui , cu un ochi la el , cu un ochi la tableta . Mai mult cu ochii pe el , dar nu conteaza .
Eh , sunt atat de multe lucruri pe care le poti face cu ajutorul unei tablete .
Poate o sa reusesc totusi sa-mi iau un astfel de gadget cat de curand , insa momentan cam toate resursele materiale , merg catre bebe . El va fi prioritate noastra de acum .
Daca ai avea o tableta , tu la ce o vei folosi ?

1 comment:

  1. Probabil ca as folosi-o mai mult pentru jocuri !

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.