Persil Power-Mix Caps m-a surprins in mod placut

Nu stiu , cati dintre voi ati auzit de BuzzStore ?
Esti un site prin intermediul caruia poti incerca gratuit anumite produse , cu o singura conditie , sa le promovezi .
Recunosc ca la inceput am fost reticenta in privinta lor , insa de curand am primit primul produs spre testare . Este vorba de Persil Power-Mix Caps . 
Am primit coletul acasa ( nu am platit nimic ) .
Logic , ca imediat cum l-am primit , l-am si desfacut . A doua zi l-am si testat . In colet am primit un pachet Persil Power-Mix Caps de 28 de bucati pentru mine , un prosop foarte pufos si placut la atingere si 10 monstre pentru a le darui prietenilor .
Am asteptat putin inainte sa scriu aceasta postare , am vrut mai intai sa ma conving de cat de bun este acest produs .
Pe scurt Persil Power-Mix Caps , combina puterea detergentului pudra cu cea a detergentului lichid.
Sincer , am fost si sunt incantata . Isi face treaba foarte bine , scoate petele mai putin dificile fara alte detergente dedicate petelor . Pana acum nu am incercat detergentul pastile , insa am fost placut surprinsa .
Cel mai mult imi place mirosul , este foarte placut si persistent . Dupa uscare hainele sunt placute la atingere . Spre exemplu , am observat ca prosoapele nu mai sunt la fel de batoase si aspre .
Asadar daca nu l-ati incercat pana acum , chiar vi-l recomand , pe mine nu m-a dezagagit .
Spuneam ca am primit si monstre pentru a le imparti . Da , majoritatea au fost foarte incantate de produs . Unele fete deja il folosisera si erau foarte multime . Au fost chiar bucuroase cand au primit cate o capsula .
De asemenea ma invit sa va inscrieti si voi pe site-ul BuzzStore pentru a putea participa la campaniile lor .



No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.