Samsung Galaxy S6 , design inovator si dotari uimitoare

Ca sunt fana telefoanelor Samsung , nu este un secret pentru nimeni .
M-am indragostit de ele de cand mi-am luat primul Samsung , U600 , la vremea lui era un super telefon .
Da atunci , insa , tehnologia a tot avansat,  atat de mult incat uneori si noi ne miram de cat de mult s-au schimbat lucrurile in doar cativa ani .
Samsung Galaxy S6
Martor al tehnologiei cu adevarat avansate ne este Samsung Galaxy S6 , un telefon care ne da pe spate si la propriu si la figurat .
O combinatie perfecta intre design si dotari , iar cand acestea 2 se imbina atat de bine , ce-ti mai poti dori ?
Dintre dotarile cu adevarat uimitoare ce merita aminte ar fi :

  • Procesorul Octa-Core (Frecventa procesor:2100 MHz + 1500 MHz ) , 
  • sistemul Android v5.0 ( Lollipop ) , 
  • camera de 16 MP , 
  • scanner de amprenta ,
  • incarcarea wireless ( pad de incarcare ) , 
  • memorie interna de pana la 128 GB . 

Aceasta este doar o mica lista , as mai putea sa continui insa m-am oprit la cele care mi-au sarit in ochi .
Daca ar fi sa aleg o singura dotare , aleg cu greu camera foto / video . In primul rand pentru ca sunt pasionata de fotografie , acest telefon oferindu-mi exact cat am eu nevoie atunci cand vine vorba de fotografie sau filmare .
Aceasta este doar un motiv , as putea sa mai adaug :

  • rezolutia de 16 MP
  • Stabilizare optica a imaginii (OIS)
  • Quick Launch ( apesi butonul "Home" de 2 ori si este directionat catre modulul camera )
Da imi doresc un astfel de telefon . motivele le-am enumerat deja si cred ca sunt plauzibile .
Sa nu uitam de Samsung Galaxy S6 Edge , cu ecran curbat sau varianta Samsung Galaxy S6 Dual-Sim . Iata si un Review Samsung Galaxy S6 Egde .
Daca ar fi sa alegi o singura dotare a acestui smartphone , care ar fi aceea ?



7 comments:

  1. Raspuns: Navigare rapida pe Internet. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da , sa stii ca si acesta este un plus . Destul de important , mai ales pentru cei care petrec mult timp in mediul online !

      Delete
  2. parerea mea ..o singura dotare ? nu cred ca ar fi indicata .. doar una .. dar daca as alege doar una .. aceasta ar fi procesorul .. este foarte eficient in modul multi-tasking ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate , avand in vedere cat de mult a avansat tehnologia avea nevoie de un asemenea procesor !

      Delete
  3. Doar una ? Cam greu ! Probabil memoria sa pot sa fac multe poze si sa am multa muzica ! Cu toate astea felul in care arata ma atrage cel mult !

    ReplyDelete
  4. Arata bine rau telul asta doar ca e cam scump. Totusi as alege incarcare wireless .

    ReplyDelete
  5. Imi place ca ai scris articolul scurt si la obiect , astfel incat sa inteala si cei care nu prea se pricep la telefoane , asa ca mine ! As alege sistemul Android este cel mai noi si cel mai bun de pe piata!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.