Tratamentele de reparare si reconstructie a parului – rasfat sau necesitate?

De mica am un par foarte lung . Mamei ii placea foarte mult sa-mi impleteasca parul , fratele meu mereu se impotrivea atunci cand mama ar fi vrut sa ma mai tunda . Spunea ca fetele au parul lung si ingrijit .
Mie imi placea si imi place sa am parul lung . Cand eram mica , ma mandream cu el .
Cu timpul , insa si cu schimbarile hormonale parul se mai schimba , se deterioreaza .
Tocmai de aceea consider ca ingrijirea parul este o necesitate . Si cand spun ingrijire , nu ma refer doar la spalat regulat , aplicarea unui sampon si un balsam si din cand in cand sa-l mai tundem .
Eu am parul ondulat si foarte zburlit . Daca nu folosesc un produs leave-in sau o masca ai impresia ca am bagat degetele in priza .
De aceea mereu sunt in cautarea unui Tratament profesional de ingrijire a parului de acasa , si credeti-ma ca nu e chiar atat de usor sa-l gasesc pe cel potrivit pentru parul meu .
De curand am aflat de produsele distribuite de cei de la Beauty Free : Kashmir Hair System, Luiza Essence,, Ego Professional Max Repair, Hairganic

  • Produsele Luiza Essence sunt  imbogatite cu extracte de uleiuri naturale: argan, avocado si cocos – extract din bambus, vitamine B si E, Omega 3, 6si 9 . Cu ajutorul produselor din aceasta gama parul devine vizibil mai sanatos, mai fin si mai stralucitor. Parul rebel , ca al meu devine fin si usor de aranjat. Din aceasta gama as vreau sa incerc : Masca Tratament Luiza Essence Cattleya Secret pentru par subtire . Am uitat sa mentionez ca am si parul subtire . Si pentru ca intotdeauna avem nevoie si de produse de styling , ma incanta foarte mult Luiza Essence Lotiune pentru par cret sau ondulat .
  • Din gama Kashmir Hair System vreau neaparat sa incerc Kashmir One Leave In Mask , dupa cum spuneam sunt dependenta de acest tip de produse . Promote multe printre care : protejeaza parul de caldura uscatorului de par si a celorlalte instrumente de styling ,  repara si reconstruieste firul de par uscat si agresat , ofera stralucire si control;
  • Hairganic Morrocan Argan Oil Sampon este unul dintre sampoanele potrivite parului meu , deoarece previne electrzarea parului .
  • Si pentru ca intotdeauna avem nevoie de tratamente de reconstruire, rejuvenare si indreptare a parului , Ego Color Argan Smooth & Repair este produsul care mi-a atras atentia , pentru ca promite sa repare chiar si cel mai uscat si deteriorat par .
Stiu ca v-am facut curioase si ca va tenteaza sa incercati aceste produse . Tocmai de aceea va invit sa intrati pe site-ul lor si sa vedeti ce produse vi se protrivesc . 
In plus pana pe 30 iunie puteti participa la concurs organizat pe pagina de facebook Beauty Free , unde puteti castiga produse din gama Hairganic si Ego Professional Max Repair iperfecte pentru ingrijirea pe timpul verii oferind protectie parului impotriva razelor solare si a apei atunci cand mergem la piscina sau la mare .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.