Un cersetor roman a uimit Norvegia

Din cand in cand , din fericire exista oameni care ne fac mandri ca suntem romani .
Oameni care rup barierele aparentelor si ne arata ca nu totul este asa cum pare . Persoane care ne amintesc ca in aceasta lumea mai exista recunostiinta , bunatate , cinste .
Un cersetor roman a reusit sa ne demonstreze acest lucru . A reusit sa uimeasca si sa emotioneze o tara , a reusit sa uimeasca Norvegia .
De fapt , el nu a reusit sa uimeasca doar Norvegia ci si Romania si mai muult sigur nu numai .
Iata o poveste emotionanta..
De sarbatori , un cuplu din Norvegia a decis sa ii permita unui cersetor roman sa locuiasca in casa lor cat timp ei sunt in vacanta . I-au lasat mancare si toate cele necesare pentru a se simti in largul lui .
Acum probabil va veti imagina ca romanul nostru , a devastat casa si a plecat si tot ce a putut .
Dar nu a fost asa . Acesta a facut curatenie in toata casa ,in fiecare coltisor . Mai mult decat atat , din putini bani primiti le-a cumparat cateva cadouri : un covoras , cateva ghivece cu flori si cateva decoratiuni de brad .
Chiar daca Ioan Bindac ( aceasta este numele lui ) s-a intors pe strada , in adapostul improvizat , le este pe deplin recunoscator celor care l-au gazduit si i-au facut sarbatorile mai frumoase .
Stiu ca aceasta stire este veche , insa consider care merita adusa in atentia noastra oricand , pentru ca este o poveste din care putem invata foarte multe .


3 comments:

  1. Abia acum am aflat si eu aceasta poveste. N-o stiam. Interesant! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din pacate si eu tot acum am aflat . Mi-ar fi placut sa fi stiut de mai de mult .

      Delete
  2. Da , cu adevarat emotionant ! Lumea ar fi mai buna daca am avea mai multi astfel de oameni ! :)

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.