Vara asta ploua cu premii pentru bloggeri!

Concursurile pentru bloggeri sunt din ce in ce mai populare . Bloggeri se intrec in postari care mai de care mai interesante si captivante .
De cele mai multe efortul merita , pentru ca premiile puse la bataie sunt destul de tentante . O spun din proprie experienta . De ceva vreme am participat la diverse astfel de concursuri . Imi place competitia , ce-i drept .
Si tot din proprie experienta va spun ca am si castigat ceva premii ( diverse produse cosmetice , un ondulator , o baterie externa , etc . )
Intr-o postare anterioara vorbeam despre campania " Vara bloggerilor" . O campanie la care se poate inscrie orice blogger.
Pe scurt , tot ce trebuie sa faci este sa urmezi cerintele fiecarei campanii ( campanii individuale ) in p si regulamentul acestora . Deasemenea ai si un deadline , aceasta difera de la campanie la campanie . Cu cat te inscrii la mai multe campanii individuale , cu atat ai mai multe sanse de castig  , insa esti liber sa-ti alegi concursurile la care vrei sa participi , astfel incat subiectul sa se potriveasca cu blogul tau . Bineinteles exista si sponsori care iti cer domeniu propriu sau sa ai blogul pe o anumita nisa , dar acest lucru se intampla destul de rar .
Daca te-am facut curios /  curioasa te invit sa intri pe site-ul Blogawards si sa vezi ce premii sunt pregatite pentru campania " Vara Bloggerilor " .
Pe parcul desfasurarii campaniei se vor mai alatura si alti sponsori ( o spun tot din experienta campaniilor trecute ) .
Eu particip , pentru ca asa cum v-am mai spus imi place competitia , imi place sa-mi pun imaginatia la incercare , sa aflu lucri noi . Da , ma tenteaza si premiile puse la bataie , mai ales ca am mai prins curaj dupa castigarea unor astfel de concursuri .
Acum nu-mi ramane decat sa va urez si voua multa bafta !

Vara bloggerilor 2015 

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.