Cumpara lentile TopVue si ai transport gratuit

Am observat ca sunt din ce in ce mai multe persoane care prefera lentilele de contact in detrimentul ochelarilor . Sa fiu sincera si eu ma gandesc la o astfel de alternativa . Urasca ochelarii de cand ma stiu , dar nu am incotro trebuie sa-i port .
In incursiunile mele pe net , sa-mi o idee de ce tip de lentile mi-ar trebui am gasit o oferta pe care vreau sa o impart cu voi , poate sunt persoane care folosesc aceste lentile .
Ai transport gratuit la Lentile TopVue de la Xlentile . Este o oferta de care merita sa profitam , mai ales ca uneori transportul poate fi destul de costisitor . Livrarea se face in maxim 48 de ore , prin Cargus .
In plus la comenzi de peste 200 primesti un cadou la alegere .
Produsele comercializate de acestia au garantie 365 de zile,de la data comandarii lor:
Printre modele disponibile pe site se numara si :
TopVue Monthly (6 lentile)
Voi ce parere aveti despre aceste lentile ? Chiar am nevoie de parile voastre ! Au preturi accesibile . Am citit cateva pereri pe site si am observat ca marea majoritate au o parere buna .

1 comment:

  1. Si pe mine ma batea gandul sa incerc lentilele de contact in locul ochelarilor de vedere, dar nu stiu daca ma pot acomoda cu ele. Cred ca va trebui intai sa ma antrenez cu niste lentile simple fara (ca sa nu investesc aiurea), fara dioptrii si apoi sa vad daca exista ceva pentru dioptriile si problemele pe care le am eu la ochi. Preturile mi se par ok si sunt mai estetice decat ochelarii.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.